voor mijn omnium verzekering heb ik een bewijs van swap gsm nodig → dus oud toestel opgestuurd met defect en nieuw toestel ontvangen.
het kasticket van mijn oud toestel heb ik nog steeds, maar bij verkrijgen van swap toestel heb ik geen order bewijs meegekregen waar er genoteerd staat dat oud toestel is vervangen door nieuw toestel → maw verandering van emei code . beide toestellen zijn verkregen in de proximus winkel brugge steenstraat.
mijn gegevens;
verschoore joke
klantennummer 61674****
oud toestel ; witte iphone 13 164gb emei code 3508**********
geswapt toestel (nw toestel) ; witte iphone 13 164gb emei code 357********
referentie nummer van het order was ; 710****
gelieve dit mij te bezorgen, ik had dit ook al aangevraagd via de chat maar stuurden mij een verkeerd document op en zolang ik dit bewijs niet heb is het ook niet mogelijk om mijn dossier bij de omnium verzekering te vervolledigen
mvg verschoore joke