Vraag

bewijs swap gsm

  • 14 July 2023
  • 2 reacties
  • 29 Bekeken

voor mijn omnium verzekering heb ik een bewijs van swap gsm nodig → dus oud toestel opgestuurd met defect en nieuw toestel ontvangen. 

het kasticket van mijn oud toestel heb ik nog steeds, maar bij verkrijgen van swap toestel heb ik geen order bewijs meegekregen waar er genoteerd staat dat oud toestel is vervangen door nieuw toestel → maw verandering van emei code . beide toestellen zijn verkregen in de proximus winkel brugge steenstraat.

mijn gegevens;

verschoore joke

klantennummer 61674****

oud toestel ; witte iphone 13 164gb emei code 3508**********

geswapt toestel (nw toestel) ; witte iphone 13 164gb emei code 357********

 

referentie nummer van het order was ; 710****

 

gelieve dit mij te bezorgen, ik had dit ook al aangevraagd via de chat maar stuurden mij een verkeerd document op en zolang ik dit bewijs niet heb is het ook niet mogelijk om mijn dossier bij de omnium verzekering te vervolledigen

 

mvg verschoore joke


2 reacties

@jokever

Best nooit privégegevens posten op een openbaar forum waar iedereen alles kan lezen, maar wel in je → ForumProfiel, daar zo veel mogelijk gegevens invullen/aanvullen en de met privé" aangeduide tekstvelden, kunnen enkel door proximus medewerkers zelf gelezen worden. In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden.(bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

NB: binnen het uur kun je nog je bericht editeren door onderaan je bericht op de drie horizontale puntjes te klikken en “Bewerk” te kiezen, anders kan het enkel door een proximus medewerker (moderator) gebeuren.

Reputatie 7
Badge +3

@jokever 

ik heb de privégegevens in je forum profiel geplaatst

Kan je in de winkel in Brugge  gaan vragen voor dat bewijs?

groeten

Tina

Reageer