Beantwoord

Bestelling/wijziging dd 29/11 via callcenter 080022800 blijft fout lopen, zelfs na 3 telefoontjes

  • 21 December 2022
  • 2 reacties
  • 66 Bekeken

Beste,

op 29/11 belde ik naar één van Uw callcenters (080022800) om mijn digitale televisie abonnement (03 449 18 23) op te zeggen, opwaarderen internet /mobiele telefonie naar Internet + Mobile Flex M (99,-€) én bestelling smartphone Samsung Galaxy S22 Black 5G 256Gb (éénmalige betaling van 149,-€) én DataPhone 2.5 GB (25,-€). Bestelnummer: R00000034016215415

Na dit gesprek een "offerte" ontvangen, doch daarna geen enkele communicatie meer.

Hiervoor op 06/12 opnieuw naar het callcenter gebeld, met vraag naar stand van zaken. Volgens Uw medewerker was de bestelling door Proximus geannuleerd (reden??). Bij een nieuwe poging tot bestelling/op punt stelling, meldde Uw medewerker dat de software die hij gebruikte het gevraagde niet kon uitvoeren/registreren. Hij heeft dit vervolgens gemeld bij een andere dienst (welke??) en gaf mij de case referte: 51715588.

Doch, wederom, geen enkele verdere communicatie mogen ontvangen (al had ik dit uitdrukkelijk gevraagd).

Heden email ontvangen met referte: R000000110000OBV76-1 Klantennummer: 26762***, dat mijn mobiel abonnement gewijzigd is van Epic Stories naar Mobile Flex S, Internet+TV. Geen vermelding van de gevraagde/bestelde Smartphone. Dit is dus duidelijk niet wat ik besteld had.

Dus … 3de maal gebeld met jullie callcenter. De gehele situatie nogmaals haarfijn uitgelegd. Medewerker meldde mij dat “men” ermee bezig is, wat dit inhoud wist ie me niet te vertellen. Hij vroeg of ik geen communicatie had ontvangen van Proximus? Antwoord: buiten de email, zoals hierboven vermeld, een sms ontvangen met dezelfde info (foutieve wijziging mobiel abonnement). Hij zag dat er nog andere communicatie verzonden was naar mijn emailadres en heeft dit doorgestuurd naar mij. Einde gesprek.

De geforwarde email ontvangen, is dezelfde als ik eerder vandaag had ontvangen. 

Mijn bezorgdheid nu, afgaande aan de vage uitspraak “men is ermee bezig”, geen correctie van het nu foutief mobiel abonnement, geen enkele andere communicatie die enige duidelijkheid kan geven … verontrusten mij dat dit een straatje zonder einde wordt. 

Mijn actie: proberen om via dit kanaal een luisterend oor te vinden, bij de eerste domiciliering voor het - nu foutieve - nieuwe abonnement deze via de bank terugvorderen.

Mijn vraag: hoe krijgen we dit opgelost? Via het callcenter wil het blijkbaar niet lukken … melding via Messenger (chatbot) blijft onbeantwoord … via myProximus een email sturen, lukt niet … vanwege ziket/invaliditeit kan ik me niet naar een Proximus verkooppunt begeven …

Help

Met vriendelijke groeten,

Bart Provost

 

icon

Beste antwoord door HeidiE 21 December 2022, 13:13

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Bart Provost er zijn 2 dossiers in behandeling. Dossier 51678903 om de correcte aanpassing van het abonnement uit te voeren en dossier 51715588 voor het bestellen van de smartphone. Onze excuses dat dit langer duurt dan normaal, de IT-dienst volgt dit momenteel met prioriteit op. De dossierbeheerder zal je verder contacteren. Met vriendelijke groeten, Heidi

Dankjewel !!!!! Een kort en bondig antwoord, maar maakt heel wat duidelijk … nu weet ik tenminste wat er juist gaande is. Zo simpel kan het zijn … 😉👍

Reageer