Beste
ik heb op 03/08/2020 een bestelling online gezet en ik koos voor afhalen bij een afhaalpunt dit gaat over een gecombineerde aanbod maar heb die vervolgens geannuleerd via telefoon. Ik moest toen van een medewerker mijn bestelling niet in ontvangst te nemen of te weigeren om een boete te vermijden, vervolgens ben ik naar Bpost geweest en heb mijn bestelling geweigerd en kreeg op die dag een bevestiging van annulatie van Bpost en Proximus en ook nog een mail van Bpost dat mijn pakketje op die dag werd teruggestuurd, vandaag kreeg ik weer een mail van Bpost dat een andere pakketje die ook toen geweigerd had werd teruggestuurd maar dan vandaag en niet op hetzelfde moment van de annulatie dus met de andere pakketje “het ligt al 20 dagen bij de post terwijl ik dit geweigerd had”, nu vraag ik mij af wanneer ik het bedrag die ik al betaald had zou terug krijgen.
Op My Proximus app komt nu pas te staan dat mijn bestelling geannuleerd is maar eigen is het al lang gebeurd.
bestelnummer: R4WEBSHOP008048811