Ter info: wacht best gewoon af tot morgen als de proximus forum medewerkers hier terug langskomen om dit ver met je af te handelen.
De belgische post stuurt mij wel een mail, ook de nederlandse post, en ook onlangs een privéfirma.
Proximus werkt blijkbaar met de nederlandse post : https://accessoires.proximus.be/nl/shipment-and-delivery
Dat kan dus rap gaan hé.
Bij mij pobeert postNL wel bij een gebuur te leveren als je niet thuis bent. En laat een papierke achter.
Maar is dat dan niet alleen voor accessoires want voor het leveren van bv bbox of bv decoder...
is dat toch via BPost of UPS?
Het ging over een bestelling,maar watt?
Het pakje is misschien al geleverd.
En als ze het nu nog aan het juiste adres geleverd hebben is het helemaal in orde
@kirstenvanwetswinkel Ik vind de bestelling wel terug maar deze werd nog niet gelinkt aan jouw klantennummer. Heb je deze bestelling geplaatst voor het bestaande gsm nummer in jouw pack, een nieuw gsm-nummer of een over te dragen gsm-nummer? Het is momenteel namelijk niet mogelijk om 2 abonnementen+smartphone te koppelen aan jouw klantennummer. Groetjes, Antonella
@kirstenvanwetswinkel Ik vind de bestelling wel terug maar deze werd nog niet gelinkt aan jouw klantennummer. Heb je deze bestelling geplaatst voor het bestaande gsm nummer in jouw pack, een nieuw gsm-nummer of een over te dragen gsm-nummer? Het is momenteel namelijk niet mogelijk om 2 abonnementen+smartphone te koppelen aan jouw klantennummer. Groetjes, Antonella
Het is ook niet voor mij, het is voor men mama, dus het moet ook niet gekoppeld worden aan een klantennummer. Heb ook aangegeven op proximus voor nieuwe klant. Ik stuurde in het forum met mijn klantennummer omdat ik al my proximus heb. Groetjes
Het probleem is niet of de bestelling in orde is want heb gisteren een sms gehad dat de levering later zal gebeuren. De vraag was hoe ik ga kunnen weten wanneer het geleverd is bij bpost en hoe ik het kan afhalen omdat ik niet aan de mails kan omdat het emailadres niet juist is.. Dus geen bevestiging ga krijgen of het al dan niet verzonden is en/of geleverd is.
Groetjes
Het probleem is niet of de bestelling in orde is want heb gisteren een sms gehad dat de levering later zal gebeuren. De vraag was hoe ik ga kunnen weten wanneer het geleverd is bij bpost en hoe ik het kan afhalen omdat ik niet aan de mails kan omdat het emailadres niet juist is.. Dus geen bevestiging ga krijgen of het al dan niet verzonden is en/of geleverd is.
Groetjes
Mijn mama is nog geen klant had het voor haar besteld maar het emailadres wat er is doorgegeven klopt niet dus krijg geen mails binnen van proximus.
Hallo wegens geen antwoord op mijn vorige vraag wil ik het opnieuw vragen.
Kan iemand mij vertellen wanneer deze gsm geleverd word? Ik heb een bericht gekregen dat het later komt maar zou graag weten wanneer. Het emailadres dat is ingegeven klopt niet met gevolg ik dus niet weet wanneer het aankomt.
De bestelling is niet geplaatst met mijn klantennummer. Het is voor men mama dat ik de vraag stel en dus nieuwe klant.
Groeten, Kirsten
Je hebt blijkbaar bij de bestelling een verkeerd mailadres gegeven, ik vermoed dat je dat adres wel kent. Kun je aan de eigenaar van dat adres niet gewoon vragen om de verkregen mails van proximus door te sturen?
Het e-mailadres kunnen we niet meer aanpassen als de aanvraag al is doorgestuurd.
Kan je via uw profiel klantgegevens aanvullen zoals het klantnummer.
Want met het meegestuurd webshop order kan ik nergens een aanvraag vinden.
Mvg, KoenN
@kirstenvanwetswinkel
kan je in je profiel het juiste mailadres doorgeven ?
Dan geven we dat door en linken we het aan het order..?
mvg,
Tina
@kirstenvanwetswinkel Volgens de gegevens dat ik hier terugvind werd deze bestelling geannuleerd. Groetjes, Antonella