Op maandag 03/01/22 in de Proximus shop een iPhone 13 pro max besteld. Duurder model genomen dan ik aanvankelijk wou omdat dit als enige in voorraad was. Daarom ook duurder pack moeten nemen. Enkel mogelijkheid om te laten leveren via Bpost. Voorschot van 749€ betaald. Op woensdag 05/01 bericht via sms/mail/Bpost app dat toestel geleverd was in afhaalpunt. Echter bij afhaalpunt was niets geleverd! Gestolen door iemand van Bpost? Gestolen door iemand in afhaalpunt? Verloren gedaan (wat een toeval)?...
Telefonisch contact met Bpost en zij konden blijkbaar niets doen. Verzender moest klacht in gang zetten. Telefonisch contact met Proximus klantendienst en volgens hen konden zij niets doen: ‘van zodra het pakje was overgedragen aan Bpost was het de verantwoordelijkheid van Bpost’…
Herhaaldelijk naar afhaalpunt geweest maar werd geen pakje geleverd.
Meerdere keren contact met Proximus klantendienst, zelf terug naar Proximus shop geweest maar daar kon men niets doen voor mij.
De klacht zou bekeken worden maar er kon niets gezegd worden over de duur van deze procedure.
Ik moet dus maar afwachten terwijl ik dringend de nieuwe iPhone nodig heb.
Waar sta ik als klant die voorschot betaald heeft? IN DE KOU!