Vraag

Bestelling niet ontvangen

  • 4 June 2021
  • 5 reacties
  • 50 Bekeken

Beste, 

 

Normaal zou mijn bestelling gisteren moesten aankomen. Ik heb een GSM+Abonnement gekocht en heb reeds betaald.

 

Referentie nummer :

R4WEBSHOP010******

 

Klantnummer : 

22****

 

Ik heb deze dringend nodig voor het weekend graag zou ik weten waar het blijft.


5 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@julienvanriel  Eerst en vooral mijn excuses voor het ongemak. Helaas heb ik niet zo goed nieuws. Deze bestelling is namelijk niet correct doorgestroomd naar een 2de systeem, waardoor er geen levering is voorzien. Dit krijg ik voor het weekend niet meer geregeld omdat het via een achterliggende dienst moet worden nagekeken. Als het vandaag nog in orde moet zijn, raad ik aan om even langs te komen in de Proximus shop om deze bestelling opnieuw te doen en dan annuleer ik de online bestelling waarna je een terugbetaling zal ontvangen van het betaald bedrag. Mocht dit echter niet lukken, dan maak ik alsnog een dossier aan voor de achterliggende dienst. Laat je me weten wat voor jou het beste past?
Groetjes,
Antonella

Beste, 

bedankt voor het snelle antwoord. Graag zou ik toch nog steeds de bestelling willen laten leveren. Wanneer zou het dan geleverd zijn? 

Alvast Bedankt!

Reputatie 7
Badge +3

@julienvanriel  Ik heb de bestelling zelf verder afgewerkt in het 2de systeem en als vroegste leveringsdatum 08/06 kunnen kiezen. Groetjes, Antonella

Bedant Antonella! Ik wens je een heel fijn weekend!

Reputatie 7
Badge +3

@julienvanriel  Ook voor jou een prettig weekend. Groetjes, Antonella

Reageer