Skip to main content

Hallo, ik bestelde op 27/12 een iPhone 14 online. Het geld is van mijn rekening gegaan maar ik ontving geen bevestigingsmail. Mijn vriendin bestelde die dag ok eentje op haar naam en zij kreeg hiervan wel een bevestiging. Kan iemand mij helpen? Ik heb geen bestellingnummer. Ik kreeg wel op mijn gsmnummer berichten over de facturen. 

FYI: Hiervoor best zoveel mogelijk (privé) gegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent). De met "privé aangeduide tekstvelden kunnen enkel door Proximus medewerkers zelf gelezen worden. In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden, (bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Zodat de Proximus forummedewerkers (moderators) hiermee direct verder kunnen van zodra ze hier de draad terug opnemen morgen.


@Kimvergeylen1989 Uw pakje is onderweg.Gaat vandaag geleverd worden.Groetjes,Joel

 

 


Reageer