Hallo,
Ik heb 30/10 een abonnement besteld via de webshop, maar heb nog steeds geen service.
Is deze nog in behandeling?
bestelnummer: R4WEBSHOP0000000
klantnummer: 613******
Hallo,
Ik heb 30/10 een abonnement besteld via de webshop, maar heb nog steeds geen service.
Is deze nog in behandeling?
bestelnummer: R4WEBSHOP0000000
klantnummer: 613******
Morgen kunnen de Prox forummedewerkers je hierbij verder helpen.
Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.
ik heb je persoonlijke gegevens in je profiel geplaatst ipv hier openbaar
heb je bevestigingsmails ontvangen? gaat het over een wijziging van mobile s naar epic? of was het een nieuw abo epic? kan het zijn dat het nog in je winkelmandje is blijven zitten?
Kan je in je profiel in ticket melden wat je precies besteld hebt?
groeten
Tina
Dankuwel!
Ja ik heb een bevestigingsmail gekregen. Dat klopt een wijziging van abonnement van mobile s naar epic stories.
Er staat bestelling afgesloten bij bestellingen. En indien ik iets nieuw wil bestellen staat er dat er nog een bestelling bezig is.
Beste Luc,
Het werkt nog steeds niet.
Zou u misschien eens kunnen controleren of mijn gsmnummer nog steeds proximus heeft als provider? Want bij myproximus kan men mijn nummer niet vinden.
Ja graag, deze mag ook terug in dienst gesteld worden. Alvast bedankt!
Ja dat klopt!
Oke super dankuwel!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.