Ik heb 19 november een iphone besteld via de proximus site.
Tot op heden heb ik geen betalingsverzoek ontvangen.
Is het normaal dat dit zo lang duurt?
Mvg, Dries
Ik heb 19 november een iphone besteld via de proximus site.
Tot op heden heb ik geen betalingsverzoek ontvangen.
Is het normaal dat dit zo lang duurt?
Mvg, Dries
Al een week staat mijn bestelling op ‘’je pakket wordt klaargemaakt’’.
Kan dit opgelost worden aub?
morgen kunnen de prox medewerkers dit verder toelichten hoe de stand van zaken is.
Dag Dries, vul je de klantgegevens aan in het klantprofiel, voor nazicht? Groetjes, Heidi
Beste Heidi, gegevens zijn aangepast. Mvg, Dries
Dag Dries, je bestelling werd gisteren geanulleerd, wegens een problem met de ID check. Je komt best langs in een verkooppunt voor een nieuwe bestelling. Groetjes, Heidi
Ik heb onlangs een iphone 14 pro proberen bestellen en heb ik weer hetzelfde probleem.
Wat is de status van mijn bestelling? Kan je deze bestelling annuleren voor mij?
beste,
deze bestelling staat reeds als geannuleerd.
groetjes
Tina
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.