Vraag

Beschamende service bij bestelling

  • 9 December 2022
  • 2 reacties
  • 35 Bekeken

Vandaag probeerde ik online een nieuw GSM-abonnement te bestellen met iPhone, om één of andere reden lukte dit niet. Ik chat met een medewerker die dit na heel lang werk en veel technische problemen kan doen. Daarna stuurt men mij een mail dat mijn bestelling naar een adres gaat verstuurd worden waar ik al 5 jaar niet meer woon. Ik ga terug naar de chat, waar ik koudweg word genegeerd. Telefonisch krijg ik niemand te pakken. Logisch ook, als er zoveel technische problemen zijn. Ik ben vandaag in totaal al 2 uur bezig met deze bestelling. Proximus heeft zijn afspraak met de 21ste eeuw gemist wat betreft klantenservice. Wat een soap en een echte schande is dit zeg!


2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Richie Indien het nog niet in orde is gekomen gelieve dan uw klantgegevens(klantnummer, gsm-nummer, ordernummer)aan te vullen op uw profile.Dan kijk ik het even na.Groetjes,Joel

@Richie gegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent). De met "privé aangeduide tekstvelden kunnen enkel door Proximus medewerkers zelf gelezen worden. In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden, (bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Reageer