Skip to main content

Al sinds begin van de lockdown zit mijn moeder zonder gsm bereik, 10-20 maal contact opgenomen met klantendienst….maar mijnheer al onze specialisten zijn daar mee bezig….of nieuwe en betere zoeken of ze echt aan het werk zetten, ok proximus stay safe mijn moeder had enkel haar gsm als contact met de buitenwereld...het is nog niet opgelost wanneer wel?

Om de Proximus medewerkers die morgen terug komen te helpen zou ik het volgende aanvullen op de privé sectie van jouw profiel dat enkel maar Proximus medewerkers kunnen lezen: GSM nummer van uw moeder,adres van het woonzorgcentrum,klantennummer (bij de ticket sectie). Klik met je linkermuisknop op jouw forumnaam in mijn voorbeeld is dat F,vervolgens,instellingen.

 

Deze kunnen zaken versnellen. 


Dankjewel, maar deze gegevens hebben ze, en aangezien ALLE technici er mee bezig zijn 🙂 tja dan kennen ze enkel aan mij :)


Misschien hebben ze dan morgen toch nog goed nieuws voor u, laat ons hopen.


@Philippe_0106 

 

Kan je het GSMnr. van je moeder even toevoegen op je profiel dan kijken we dit eens na.

 

 

Geert


staat er bij nu, maar ze zijn dit al 3 maanden aan het nakijken? vele technici vertelde men mij


Heeft ze slecht ontvangst op dit adres?:

Marktstraat ... 1930 Zaventem     Geert

via mijn klantnr?

 


Reageer