Hallo
Als ik wil bellen zit er storing op de lijn of gaat hij zelf niet over
Heb ook geen 4g bereik binnen of buitens huis
Ik heb vernomen dat er problemen zijn bij proximus zelf wnr is dit opgelost ?
Dit duurt nu al 3 dagen
Mvg
Vanhoutte emmely
Hallo
Als ik wil bellen zit er storing op de lijn of gaat hij zelf niet over
Heb ook geen 4g bereik binnen of buitens huis
Ik heb vernomen dat er problemen zijn bij proximus zelf wnr is dit opgelost ?
Dit duurt nu al 3 dagen
Mvg
Vanhoutte emmely
Modernisering van het mobiele netwerk | Proximus
op de website in zoeken boven de kaart geef je de naam van je gemeente in, daar kan je dan zien of er werken bezig zijn
Alle vaste diensten (internet, tv en vaste telefonie) blijven gegarandeerd werken. De mobiele dekking in de regio van de interventie zal echter sterk verminderd zijn of onbeschikbaar zijn. Naargelang je locatie kan een Proximus antenne in je buurt tijdelijk onbeschikbaar zijn. Op de kaart hieronder zie je waar de werkzaamheden momenteel plaatsvinden. Geef je adres in of zoom in op een omlijnd gebied. De impact van de werkzaamheden wordt weergegeven door kleuren:
Tijdens deze aangegeven periode (bv. 07/06/2021-20/06/2021) zal het mobiele netwerk op de vermelde dag (bv. 08/06/2021) mogelijks niet beschikbaar gedurende maximaal 8 uur.
Tijdens deze aangegeven periode (bv. 07/06/2021-20/06/2021) zal het mobiele netwerk op de vermelde dag (bv. 08/06/2021) mogelijks niet beschikbaar gedurende maximaal 38 uur.
Wil je toch optimaal bereikbaar blijven? Je kunt oproepen doorschakelen naar je vaste lijn of VoWiFi activeren voor bepaalde toestellen.
Het zou mij niet verwonderen dat het iets te maken heeft met de nieuwe Nokia antennes?
Zeer veel mensen klagen de laatste tijd over slecht mobiele ontvangst!
Ik heb er zelf ook nog altijd last van.
welk is de regio waar u problemen ondervind.
Een swap start steeds op een maandag en normaal worden de nieuwe antennes geactiveerd vrijdag kort na de middag
Staan de antennes op een mast of pyloon worden die op maandag eerst weg genomen, heel de site wordt gestript kabels kasten voeding alles en vrijdag weer on air gezet op Nokia RAN
Staan de antennes op een dak dan worden de bestaande antennes in dienst gehouden en de nieuwe op een zelfde steun vast gemaakt , daar heeft de klant dan minder hinder door
Heb jij er soms weet van dat die Nokia antennes niet zo goed zouden zijn?
Heb jij er soms weet van dat die Nokia antennes niet zo goed zouden zijn?
Goede avond Martin
in 95% van de swaps die we uitvoeren samen met Orange installeren we geen Nokia Antennes
het gaat om Commscope antennes die wereld wijd een zeer goede reputatie hebben
De aansluiting in de kasten zijn van Nokia
https://www.facebook.com/photo/?fbid=10231345872740508&set=oa.3622596998017792
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.