Skip to main content

Ik heb geruime tijd problemen met 4g?

het betreft een samsung s21, ondertussen is de gsm al 5x gereset naar fabriekinstellingen, is de simkaart al vernieuwd. het probleem is als ik op die plaatsen ben lukt het wel met de gsm van de kids.

al lange gesprekken gehad met operator en telkens krijg je het antwoord gsm naar fabrieksinstellingen doen. Ik ben al binnen gelopen in 3 verschillende kantoren, en nog steeds hetzelfde probleem.

ik weet zelf niet meer wat te doen… 

wie kan mij verder helpen

Op het internet zijn er diverse meldingen m.b.t. Samsung S21 and 4G problemen terug te vinden

samsung S21 4G issues - Google Zoeken

Eventueel indien mogelijk bv. eens langs gaan in een Samsung center om uw toestel te laten nakijken, vermits een “reset” en een verandering SIM geen soelaas bracht 

Samsung Service Centers | Samsung België

 

 


@Alain1981 Je kan als extra test ook altijd eens een simkaart van vb de kinderen eens in uw toestel steken en uw sim in hun toestel. Op die manier kan je zien of het probleem zeker aan je toestel gelinkt is of niet. 

Doordat de kinderen wel ontvangst hebben op diezelfde plaats kunnen  we een probleem met de mast uitsluiten. 


Reageer