Skip to main content

33 min aan de lijn met medewerker die mij op wacht heeft gedaan 3 min na ons gesprek. Dus 30 min in de wacht door jullie collega. En dan haakt men zomaar af. Echt ben jullie helemaal zat. Zoveel beloftes en leugens.

@Souaxxx Ter info:
als je het probleem hier post dan kunnen de PX moderatoren van het forumteam je verder helpen en daarom best zoveel mogelijk (privé) gegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent). De met "privé aangeduide tekstvelden kunnen enkel door Proximus medewerkers zelf gelezen worden. In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden, (bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is. Zodat de Proximus forummedewerkers (moderators) hiermee direct verder kunnen van zodra ze hier de draad terug opnemen morgen.


@Souaxxx Ter info:
als je het probleem hier post dan kunnen de PX moderatoren van het forumteam je verder helpen en daarom best zoveel mogelijk (privé) gegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent). De met "privé aangeduide tekstvelden kunnen enkel door Proximus medewerkers zelf gelezen worden. In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden, (bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is. Zodat de Proximus forummedewerkers (moderators) hiermee direct verder kunnen van zodra ze hier de draad terug opnemen morgen.

Ingevuld! 


@Souaxxx Kan men in het kort uitleggen wat uw vraag/probleem is.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel


@Souaxxx Kan men in het kort uitleggen wat uw vraag/probleem is.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel

@Souaxxx Kan men in het kort uitleggen wat uw vraag/probleem is.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel


ik had een pre order geplaatst van De iphone 14 pro max. En ik moest het annuleren wegens leveringsproblemen. Ik mocht het erna bestellen wanneer ik het wilde. Ik wilde het weken geleden bestellen maar was nooit op voorraad. Nu is het wel op voorraad. Maar ik mocht het aan de pre oder prijs 629€ en 256 gb. Ik wil het dus nu bestellen maar de prijs is 749€. Hoe kan ik die bestellen aan de 629€. Mvg. 


@Souaxxx Ik heb hiervoor dossier 51806570 aangemaakt en doorgestuurd naar de bevoegde dienst.Zij gaan het verder nakijken en dan zelf terug contact met u opnemen.Groetjes,Joel


@Souaxxx Ik heb hiervoor dossier 51806570 aangemaakt en doorgestuurd naar de bevoegde dienst.Zij gaan het verder nakijken en dan zelf terug contact met u opnemen.Groetjes,Joel

Oké dank u wel. 


@Souaxxx Ik heb hiervoor dossier 51806570 aangemaakt en doorgestuurd naar de bevoegde dienst.Zij gaan het verder nakijken en dan zelf terug contact met u opnemen.Groetjes,Joel

Wanneer hoor ik meer want dan geraakt het weer uit voorraad. 


@Souaxxx Daar moet u  eerstdagen iets van horen.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel


@Souaxxx Daar moet u  eerstdagen iets van horen.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

@Souaxxx Daar moet u  eerstdagen iets van horen.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

Ik ben de maandag gecontacteerd geweest. Maar ze ging me terug bellen en tot op heden nog steeds niet gebeurd. 


@Souaxxx Volgens dossier 51806570 heeft de dossierbeheerder u gecontacteeerd op 26/12/22 en ingesproken op uw AA van de gsm dat u er niet van kon genieten omdat u al een joint offer tv had en 6 maanden klant moet zijn om van een 2de te kunnen genieten.Groetjes,Joel


@Souaxxx Volgens dossier 51806570 heeft de dossierbeheerder u gecontacteeerd op 26/12/22 en ingesproken op uw AA van de gsm dat u er niet van kon genieten omdat u al een joint offer tv had en 6 maanden klant moet zijn om van een 2de te kunnen genieten.Groetjes,Joel

Dat werd mij niet verteld. Als men iets beloofd moet men alles meedelen met klant. En dat is weer zo iets bij jullie. Beloven zonder die na te komen. Echt jammer. 


Reageer