33 min aan de lijn met medewerker die mij op wacht heeft gedaan 3 min na ons gesprek. Dus 30 min in de wacht door jullie collega. En dan haakt men zomaar af. Echt ben jullie helemaal zat. Zoveel beloftes en leugens.
als je het probleem hier post dan kunnen de PX moderatoren van het forumteam je verder helpen en daarom best zoveel mogelijk (privé) gegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent). De met "privé aangeduide tekstvelden kunnen enkel door Proximus medewerkers zelf gelezen worden. In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden, (bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is. Zodat de Proximus forummedewerkers (moderators) hiermee direct verder kunnen van zodra ze hier de draad terug opnemen morgen.
als je het probleem hier post dan kunnen de PX moderatoren van het forumteam je verder helpen en daarom best zoveel mogelijk (privé) gegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent). De met "privé aangeduide tekstvelden kunnen enkel door Proximus medewerkers zelf gelezen worden. In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden, (bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is. Zodat de Proximus forummedewerkers (moderators) hiermee direct verder kunnen van zodra ze hier de draad terug opnemen morgen.
Ingevuld!
ik had een pre order geplaatst van De iphone 14 pro max. En ik moest het annuleren wegens leveringsproblemen. Ik mocht het erna bestellen wanneer ik het wilde. Ik wilde het weken geleden bestellen maar was nooit op voorraad. Nu is het wel op voorraad. Maar ik mocht het aan de pre oder prijs 629€ en 256 gb. Ik wil het dus nu bestellen maar de prijs is 749€. Hoe kan ik die bestellen aan de 629€. Mvg.
Oké dank u wel.
Wanneer hoor ik meer want dan geraakt het weer uit voorraad.
Ik ben de maandag gecontacteerd geweest. Maar ze ging me terug bellen en tot op heden nog steeds niet gebeurd.
Dat werd mij niet verteld. Als men iets beloofd moet men alles meedelen met klant. En dat is weer zo iets bij jullie. Beloven zonder die na te komen. Echt jammer.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.