Kan er een medewerker nakijken of bellen via wifi geactiveerd is op mijn SIM kaart van Proximus aub? Alles staat correct in mijn gsm, want met de tweede SIM kaart van Orange werkt het wel.
Telefoonnr staat in mijn profiel.
Kan er een medewerker nakijken of bellen via wifi geactiveerd is op mijn SIM kaart van Proximus aub? Alles staat correct in mijn gsm, want met de tweede SIM kaart van Orange werkt het wel.
Telefoonnr staat in mijn profiel.
FYI: Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen.
0800 22 800 (gratis) is dan wel bereikbaar.
Weet ik ik hoor het maandag wel
het positieven is dat de S20 FE 4G er bij staat op de lijst met ondersteunde smartphones.
Bedankt, ik heb het gevraagd aan mijn werkgever, die wel meegaf dat het normaal gezien bij alle toestellen actief zou moeten zijn. Toch gevraagd aan mijn werkgever, om dit dan nog eens door te geven / aan te vragen aan jullie.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.