Skip to main content

Kan er een medewerker nakijken of bellen via wifi geactiveerd is op mijn SIM kaart van Proximus  aub?  Alles staat correct in mijn gsm, want met de tweede SIM kaart van Orange werkt het wel. 

Telefoonnr staat in mijn profiel.

 

 

 

FYI:  Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen.
☎️📞 0800 22 800 (gratis) is dan wel bereikbaar.


Weet ik 😉 ik hoor het maandag wel 


👍het positieven is dat de S20 FE 4G er bij staat op de lijst met ondersteunde smartphones.


@joneszy Ik zie dat er inderdaad een code ontbreekt om te kunnen bellen via WiFi in onze instellingen. Wij kunnen dit via deze weg helaas niet aanpassen omdat dit een Enterprise Mobile tariefplan betreft. Je dient deze aanpassing aan te vragen via jouw werkgever. Groetjes, Antonella


Bedankt, ik heb het gevraagd aan mijn werkgever, die wel meegaf dat het normaal gezien bij alle toestellen actief zou moeten zijn. Toch gevraagd aan mijn werkgever, om dit dan nog eens door te geven / aan te vragen aan jullie.

 


Reageer