Skip to main content

Ik heb al een tijdje problemen op Bellen via VoWiFi werkende te krijgen op Proximus, ondertussen al een aantal keer het stappenplan gevolgd om in te schakelen en de iPhone herstart maar de VoWiFi komt niet tevoorschijn en werkt dus bijgevolg ook niet.

Kan het zijn dat er op het business abonnement nog enige configuratie moet gebeuren? Op de router zelf als USER vind ik geen relevante settings om aan te passen.

@pottink PX moet ook kijken of het langs hun kant actief staat voor uw iPhone 

Noteer daarom in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden (bvb het gsm nummer waarover het hier gaat.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt het hier zodra dit gebeurd i


@Martin Ik lees inderdaad in andere topics dat men langs de kant van Proximus iets moet activeren. Ik heb de profielgegevens aangepast met de relevante info voor de medewerkers, dus hopelijk snel uitkomst.


@pottink 

Het profiel voor VoWiFi stond inderdaad nog niet actief, dit is nu in orde.

Nu zou het moeten werken.

 

Geert


@GeertC  inderdaad, het werkt. Heel erg bedankt en fijne dag verder!


@GeertC  inderdaad, het werkt. Heel erg bedankt en fijne dag verder!

Graag gedaan!