Bellen over WiFi, melding Wifi calling

  • 1 May 2024
  • 7 reacties
  • 99 Bekeken

Reputatie 4
Badge +2

Kan iemand mij zeggen of het normaal is dat de melding “Wifi calling” bovenaan links op de iPhone blijft lopen(zoeken?), Zelfs als men naast de modem staat en het Wifi signaal heel goed is?


7 reacties

En als je nu eens vliegtuigmode inschakelt (met wifi aan) , blijft het dan nog zoeken?

@Argenteus Als je iPhone actief is voor bellen over WiFi, zal je bovenaan inderdaad WiFi Calling zien.

Zet Bellen over WiFi functie uit en je zal onmiddellijk terug Proximus zien staan. 

Deze aanpassing is inderdaad recent gebeurd via een iOS update.

Ja dan heb ik zijn uitleg verkeerd geïnterpreteerd, ik dacht dat met blijven lopen (zoeken) bedoeld werd dat het niet lukte!

BTW, op mijn samsung S24 is het volgende icon dat in de status bar verschijnt 

 

Reputatie 4
Badge +2

@Martin inderdaad Martin, het blijft lopen, dus veronderstel ik, net zoals u,  zoekende.

@Sateist moet ‘Wifi calling’  stilstaan of is het normaal dat het blijft lopen

 

Zou wifi assistentie er iets kunnen mee te maken hebben dat hij blijft lopen, mss dit eens uitzetten, om te zien of het dan nog blijft lopen.

Reputatie 4
Badge +2

@Martin Bedankt voor je respons. De vraag is voor een vriendin. Ik vraag haar om wifi assistentie eens uit te schakelen.

@Martin inderdaad Martin, het blijft lopen, dus veronderstel ik, net zoals u,  zoekende.

@Sateist moet ‘Wifi calling’  stilstaan of is het normaal dat het blijft lopen

 

Met lopen bedoel je dat het van rechts naar links beweegt? Dat is omdat het text label groter is dan het voorziene zichtbare veld, dus het loopt inderdaad over het scherm. Misschien op vorige iPhone modellen zonder “island” dat het niet beweegt .

Reageer