Vraag

Bellen over Wifi



Toon eerste bericht

34 reacties

 @jonathandr  kan jij soms verifiëren of dit nu doorgespeeld werd naar engineering (of indien nodig dit zelf doorspelen)  ? 

Dank u.

Reputatie 7
Badge +4

 @jonathandr  kan jij soms verifiëren of dit nu doorgespeeld werd naar engineering (of indien nodig dit zelf doorspelen)  ? 

Dank u.

hi, ik heb dit zelf nu doorgegeven naar ons engineering team

OK @jonathandr , maar hoe wordt ik verder op de hoogte gehouden is dit via het forum hier?

Reputatie 7
Badge +4

OK @jonathandr , maar hoe wordt ik verder op de hoogte gehouden is dit via het forum hier?

dit zal inderdaad via het forum zijn

@jonathandr Heb je soms al feedback gekregen van het engineering team ?

Reputatie 7
Badge +4

@jonathandr Heb je soms al feedback gekregen van het engineering team ?

hi, ik heb tot op heden nog geen nuttige feedback terug gekregen
ik por ons engineering team nogmaals

Bij engineering zijn ze wel lang in verlof precies :relaxed:
Nog altijd geen oplossing of reden van hen doorgespeeld gekregen waarom het niet werkt?

PS: Betreffende iPhone type en gsm nummer staat onder “ticket”

Reputatie 2
Badge

Is hier een oplossing uit de bus gekomen? Hoe/welke?

Een tijd nadien was dit ineens in orde bij mij, dus Proximus zal wel een instelling gedaan hebben.

Reageer