Sinds dinsdagnamiddag tracht men mijn SIM-kaart te blokkeren wegens gestolen GSM. Dit blijkt voor PROXIMUS blijkbaar onmogelijk, want 36H later is mijn SIM-kaart nog steeds niet geblokkeerd… Stel u voor dat het hier om een bankkaart gaat. Wat een geklungel!!!!!!
Maar daar stopt het niet. In het befaamde Proximus Center kreeg ik ook een nieuwe kaart (met behoud nummer). Tot op heden kan men deze niet ACTIVEREN - Prachtig toch, maar vooral professioneel!!! En dit voor een “communicatiebedrijf”?? Ondertussen vele telefoontjes (via Skype) gepleegd, maar 80% van deze oproepen worden op vakkundige wijze “onderbroken” terwijl men in wachtstand staat.
Er is daar dus blijkbaar niemand die iets aan dit probleem (Gestolen kaart blokkeren, nieuwe activeren) iets kan doen!
Ik kan alleen maar besluiten om bij een andere provider te gaan en te hopen dat deze wel op een professionele en klantvriendelijke manier met hun klanten omgaan (BTW, 24jaar klant)