Vraag

BEKWAAM PERSOON GEZOCHT

  • 6 April 2022
  • 4 reacties
  • 58 Bekeken

Sinds dinsdagnamiddag tracht men mijn SIM-kaart te blokkeren wegens gestolen GSM. Dit blijkt voor PROXIMUS blijkbaar onmogelijk, want 36H later is mijn SIM-kaart nog steeds niet geblokkeerd… Stel u voor dat het hier om een bankkaart gaat. Wat een geklungel!!!!!!
Maar daar stopt het niet. In het befaamde Proximus Center kreeg ik ook een nieuwe kaart (met behoud nummer). Tot op heden kan men deze niet ACTIVEREN - Prachtig toch, maar vooral professioneel!!! En dit voor een “communicatiebedrijf”?? Ondertussen vele telefoontjes (via Skype) gepleegd, maar 80% van deze oproepen worden op vakkundige wijze “onderbroken” terwijl men in wachtstand staat.
Er is daar dus blijkbaar niemand die iets aan dit probleem (Gestolen kaart blokkeren, nieuwe activeren) iets kan doen! 

Ik kan alleen maar besluiten om bij een andere provider te gaan en te hopen dat deze wel op een professionele en klantvriendelijke manier met hun klanten omgaan (BTW, 24jaar klant)

 


4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Pierre006 Ik zie dat de dossierbeheerder contact heeft gehad met jou en er ondertussen een ander simkaartnummer werd gekoppeld aan jouw gsm-nummer. Nu heb ik in verband met de blokkering op de simkaart wel nog een vasthangend order gevonden in ons systeem. Dit heb ik meteen doorgestuurd naar IT via ticket nummer IM11863271. Mijn excuses voor het ongemak. Groetjes, Antonella

Ondertussen wederom menig maal contact opgenomen met jullie “diensten” en vandaag zelfs langs geweest in Proximus Brussel. Dit alles opnieuw zonder resultaat. Dus we zijn nu 3 dagen verder en nog steeds geen oplossing. Niemand weet daar wat te doen…en jullie spreken elkaar steeds tegen, prachtig.
Men kan niets voor mij betekenen is het antwoord. Ondertussen reeds meer dan 1 week geen gebruik kunnen maken van jullie diensten, maar mag wel de volle pot betalen! SCHAAMTELIJK! En ondertussen nog steeds niet verder geholpen hé. 

 

Er zit niets anders op dan te besluiten dat jullie diensten zéééééééééér onstabiel zijn, afspraken niet nagekomen worden en dat de klant reeds lang geen koning meer is. Dus vrijdag kunnen jullie 3 klanten schrappen! Dit kan niet meer door de beugel.
En dit alles gewoon voor het veranderen van SIM-kaart wegens gestolen GSM!! Als je dit nog niet kunt, waar ben je dan mee bezig?

 

En zoals gezegd, geschied - Zojuist contact opgenomen met Voo - Nieuwe simkaarten (3 GSM-abonnementen) worden deze week verwacht. Gedaan met PROXIMUS en hun “dienstverlening”.

 

Reageer