Beste Proximus,
Ik heb mijn nummer al vele jaren en de laatste jaren was deze via mijn werkgever van peronal naar corporate overgeschakeld.
Ik heb een aanvraag ingediend via mijn werkgever op deze nummer om te zetten naar personal.
Maar mogelijks is deze aanvraag te laat ingediend om volleidg afgewerkt te worden?
Nu heeft mijn SIM-kaart geen ontvangst meer.
Ik begrijp dat jullie deze kunnen omzetten naar Prepaid? Is dit nog mogelijk? Of is mijn nummer nu voorgoed kwijt? (Dit is een administratief kluwen, denk aan Itsme, en tientallen/honderden diensten die geactiveerd zijn via mijn nummer)?
Ik heb nooit een SMS ontvangen om om te schakelen naar Prepaid, zoals mij werd beloofd toen ik belde naar jullie Proximus corporate klantendienst.
Kan u mij contacteren via mijn e-mail adres of via privaatbericht op dit forum?
Mvg.
OK, is opgelost. Bedankt.
Echter, wanneer ik me te probeer te identificeren via sms-bericht (content: “IDENT telefoonnummer telefonnummer”) naar 8804, dan krijg ik volgende respons:
Beste Proximus-klant, de identificatie van een prepaidkaart kan alleen met een prive-klantenprofiel en niet met het profiel dat jij hebt gebruikt. Kan je even checken en opnieuw proberen? Alvast bedankt.
Proximus medewerkers (moderatoren) zijn pas vanaf maandag terug aanwezig op dit publieke forum
Ter info
Via 8804 IDENT kunt u enkel een Pay&Go nr/SIM registreren vanaf een ander GSM nr gekoppeld aan een Proximus mobiel abonnement dat op uw naam staat (Proximus klantnr)
(tenzij het zou gedaan worden via een Proximus mobiel abo op naam van en met akkoord van een familielid)
= identificatie is enkel mogelijk via e-id of via een Proximus center indien u over geen Proximus mobiel abonnement beschikt
Graag je forum profiel aanvullen met alle mogelijke gegevens.
Waarschijnlijk word je het snelst geholpen via een shop die aanpassingen kunnen doen.
Forum profiel : (inloggen - avatar aanklikken scherm bovenaan - profiel bewerken en ons informeren als t OK is…. )
mvg, Tina
Beste
Ik was vrijdag uitzonderlijk om 17u gestopt met werken, maar er was een te lange wachtrij in de Proximus winkel. Ik ben niet geholpen kunnen worden voor sluitingstijd.
Kan ik langs een andere weg verdergeholpen worden i.v.m. identificatie van mijn simkaart?
Iemand van PX zelf komt pas maandag hier terug langs.
mss kun je nu nog naar een PX shop gaan
Als iemand van Proximus me hier kan assisteren, ik zou het erg appreciëren, aangezien mijn simkaart geen berichten meer kan ontvangen. Dit is lastig, aangezien ik op deze manier geen 2FA meer kan gebruiken, en ik heb dit nodig voor een werkgever om een contract te tekenen.
Hoi
Ik vrees dat u vandaag geen reactie van een Proximus mdewerker (moderator) zult bekomen, maar indien u zich niet kunt identificeren via e-id (en u geen mobiel abonnement onder uw naam bij Proximus hebt) zal er vermoedelijk/normalerwijze niets anders opzitten dan de registratie in een nabijgelegen Proximus center te laten uitvoeren
we zoeken mee naar een oplossing
Een collega stelde voor om er tijdelijk een abonnement van te maken? We hebben nog een klantennummer van jou gevonden…
eventuele kosten vh abo verrekenen we als hij terug op p&g staat?
Jammer dat het in de shop niet gelukt is, dat blijkt nog altijd de meest effectieve als het online niet lukt.
ik hou je op de hoogte
groeten
Tina
Hoi, alvast bedankt. Het is niet meer nodig. Ik ben gisteren geholpen in de proximus winkel.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.