Vraag

alleen noodoproepen

  • 27 September 2021
  • 5 reacties
  • 322 Bekeken

Buiten Europa kan ik geen verbinding maken met netwerken. Niet automatisch en niet handmatig. Wat is het probleem. Enkel noodoproepen beschikbaar? 


5 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Ik vrees dat u vandaag geen reactie meer zult krijgen van een Proximus medewerker hier op dit publieke forum

Mijns inziens is non EU roaming niet actief op uw nr (eventueel vermelden indien nog niet gedaan in uw forum login profiel)

of eventueel 0800 22800 contacteren (indien dringend), tenzij het over een abo van uw werkgever betreft (met een dienaangaande beperking) in dat laatste geval dient u uw contactpersoon bij uw werkgever te raadplegen (IT, HR, ...)

Als residentiële abo kunt u ook via Uw MyProximus account in principe de betrokken instellingen raadplegen en aanpassen (producten - mobiel - blokkeringen)

Buiten Europa kan ik geen verbinding maken met netwerken. Niet automatisch en niet handmatig. Wat is het probleem. Enkel noodoproepen beschikbaar? 

gebeurt wel meer dat roaming niet actief staat bij proximus (wat je niet zelf kunt invoeren ) voor je sim kaart, zelfs al heb je ook  roaming actief gezet in je smartphone, maar morgen kunnen de Prox forummedewerkers je verder helpen.

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
(zeker het betrokken telefoonnummer vermelden waarover het probleem gaat )
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" 
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct verder kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Sarahpep sinds december 2020 staat er een barring actief om dit verbruik te beperken. Wens je deze terug te verwijderen? Groetjes, Heidi

@HeidiE 

Ja dit mag terug geactiveerd worden! 

Groetjes 

Sarah

Reputatie 7
Badge +3

Prima, wij doen het nodige!

Reageer