Vraag

Alle gsm nummers nieuwe voicemail berichten

  • 24 February 2021
  • 10 reacties
  • 285 Bekeken

Geachte,

Zakelijke klant. Ik leg mijn zakelijk sim kaart ‘s ochtends af. Ik leg mijn SIM kaart aan. Ik krijg kort daarna sms berichtjes voor elke gemiste oproep met gsm nummer van de persoon. Ik krijg één bericht met het aantal voicemails en het laatste bellende nummer.

Maar ik wil ook de nummers van de andere voicemails van die ochtend via een berichtje ontvangen (ik wil dus in een oogopslag zien wie allemaal heeft proberen te bellen).

Hoe doe ik dat?


This topic has been closed for comments

10 reacties

Kan hier iemand eens antwoorden aub? Het lijkt me toch een redelijk eenvoudige vraag?

ik dacht dat zakelijke klanten een contactpersoon hadden, nee?

Anders moet je inderdaad wachten tot iemand van het prox forumteam hier reageert.

Mijn aandelen van Proximus weerspiegelen in elk geval de snelheid waarbij Proximus antwoordt :).

Reputatie 7
Badge +5

@keyboard Via deze link kan je de stappen volgen voor de instellingen van de voicemail.

Dat is juist, maar in de uitleg via de link staat nergens hoe ik er kan voor zorgen dat de nummers van alle voicemail oproepen in een berichtje (of meerdere berichten) naar mij worden gestuurd. Is het mogelijk om de vraag ten gronde te beantwoorden?

 

Trouwens een email met elke voicemail of gemiste oproep zou ook volstaan.

Reputatie 7
Badge +4

@keyboard Een sms krijg je standaard. Ik heb nagevraagd bij de verantwoordelijke voor de voicemail of het mogelijk is om een overzicht te krijgen van al de nummers ipv enkel het laatste nummer maar dat is jammer genoeg niet zo. 

Een verwittiging via e-mail kan je zelf in- of uitschakelen. De uitleg hiervan staat in de link die DaisyS je reeds stuurde. 

Beste,

Ik vind de optie om een e-mail te krijgen enkel terug onder “vaste lijn”. Maar zoals U uit mijn vraag kan afleiden gaat mijn vraag over een GSM. Is het mogelijk een e-mail te ontvangen voor elke voicemail op een gsm nummer?

Reputatie 7
Badge +4

@keyboard Dat klopt inderdaad. Dit is enkel mogelijk op een vaste lijn. Ik had er niet aan gedacht dat dit niet mogelijk is op gsm. Mijn excuses hiervoor. 

Er is dan geen andere manier dan je lijst van gemiste oproepen te bekijken om te zien wie je allemaal probeerde te bereiken. 

 

Er is dan geen andere manier dan je lijst van gemiste oproepen te bekijken om te zien wie je allemaal probeerde te bereiken. 

 

Ik zou er toch willen op wijzen dat er geen enkele manier is om te zien wie je allemaal probeerde te bereiken. U suggereert dat dit simpel mogelijk is maar dit is niet correct en is de reden dat ik deze thread op dit forum heb geopend.

Als je SIM kaart uitgeschakeld of buiten bereik is, dan krijg je bij herconnectie enkel sms’en van de gemiste oproepen zonder voicemail telkens met vermelding van de gsm nummer van de beller, alsook een afzonderlijk bericht met het aantal voicemail berichten en het nummer horende bij het laatste voicemail bericht. Dus als iedereen bericht inspreekt, kan ik enkel het nummer van de laatste voicemail zien.

In mijn geval heb ik soms 10 voicemails. Je bent verplicht de voicemails te beluisteren wat zeer tijdrovend is. Ik kan dus niet weten of een bepaalde persoon mij heeft proberen te bellen zonder eerst alle voicemails te doorlopen. U begrijpt toch dat dit zeer ergerlijk is en ik ben zeker niet de enige met dit probleem.

Dit is echt niet meer van deze tijd. Ik kan maar niet begrijpen waarom er zo een grote stilstand is in zake eenvoudige dienstverlening in zake telefonie. Het lijkt wel alsof de infrastrctuur achter de schermen hopeloos verouderd is en dat de verbeteringen die men aanbrengt geenzins kunnen volgen met de technologische ontwikkelingen.  Laat ons eerlijk zijn, een mail met een mp3 of minstens telefoon nummer van elke gemiste oproep zou toch basis functionaliteit moeten zijn hedentendage.

Merk ook op dat als ik die 10 voicemails beluister ik al die nummers 1 voor 1 moet gaan noteren e. Tijdrovend tot en met.