Skip to main content

Ik heb al 7 dagen “geen service” met de 4 gsm-toestellen in mijn pack. Ondertussen al verschillende medewerkers aan de lijn gehad die me enkel kunnen melden dat er een ticket is aangemaakt. Als Bizz klant verwacht ik veel meer dan mij af te wimpelen. Al 3 keren hebben ze gezegd dat het die avond zal opgelost zijn en dat ze me terugbellen. ik wacht nog steeds. Ik ben radeloos. Mijn kinderen zijn op kamp in Nederland en kunnen hun GSM niet gebruiken. Onvoorstelbaar!!!

Mijn echtgenote en ik gebruiken als zelfstandige ondernemer onze gsm voor ons werk. Niet bereikbaar zijn voor je professionele contacten is rampzalig.

@Marc Vandervelden 

Dit is een heel vervelende situatie, oprechte excuses

Ik heb de betrokken dienst gecontacteerd en gevraagd om dit dringend op te lossen

We duimen en hopen dat het in orde komt.

vriendelijke groeten

Tina


Dag Tina,

Het is ondertussen in orde gekomen. Via een kennis (Els Hacken) werd de juiste persoon bij Proximus op het probleem gezet.

Bedankt voor je bezorgdheid.


@Marc Vandervelden 

ik heb ondertussen inderdaad bevestiging gehad van een collega dat gsm’s terug in orde moeten zijn.

Dank voor je feedback.

Groeten

Tina


Reageer