Skip to main content

Hi,

 

Hebben nog mensen problemen om de proximus klantendienst te bereiken de laatste dagen?

Gisteren stond ik al 1,5u in de wachtrij, vandaag al 3u, en dan werd er plots afgelegd langs proximus hun kant. Hoe kan dit…?

 

Ik heb al gemaild, via de app gechat, via messenger…

Fyi (en is effectief blijkbaar effectief een “oud zeer”)

https://www.knack.be/nieuws/belgie/cd-v-wil-dat-telecomoperatoren-nummers-blokkeren-op-vraag-van-klant/article-belga-1630379.html?cookie_check=1597747787

 

Mogelijkerwijze bent u sneller geholpen door Proximus-medewerkers op dit publieke forum…. (privé-info kunt u in uw forum login profiel vermelden)


Dag @ZeliC door de vakantieperiode kan het op bepaalde tijdstippen drukker zijn dan voorzien, maar je mag zeker hier je vraag aan ons doorgeven! Groetjes, Heidi


Hi HeidiE,

Ik heb een vraag over mijn nieuwe factuur. Omtrent een creditatie die niet gebeurd is. Lijkt me niet gepast om tot in de details te gaan op een openbaar forum. Ik zet privé-info in mijn login profiel, zoals M_016 aangaf, u kan die daar bekijken.

Ik vroeg me vooral af of er momenteel een storing was binnen jullie klantenservice systeem. 


@ZeliC 

Goedemorgen,

ik zie dat Heidi een dossier heeft opgemaakt en zelf zal opvolgen.  Komt dus in orde :-)

Groeten

Tina