Help ik wens te weten waarom ik ineens bijna het driedubbele moet betalen ? Ik krijg ook al sinds juli geen facturen meer opgestuurd. Ook aanmelden op myproximus lukt niet want heb geen factuurnummer. En ik probeer al 1u40min binnen te geraken op de klantendienst zonder succes. Kan iemand me zo helpen?
van zodra iemand van proximus zelf hier terug langskomt zullen ze u hierbij kunnen verder helpen, mss wel niet meer vanavond maar dan morgen.
Ondertussen bijna 2,5 u in wacht. Ik geef op. Slechtste klantendienst ervaring tot nu toe, erger dan bij de bank! Da’s kunnen
die gaan dat allemaal oplossen
→ https://www.cdenv.be/actua/cdv-wil-telecomoperatoren-klantvriendelijker-maken/
Beste,
via het gsm nr in je profiel heb ik je klantgegevens gevonden en ingevuld.
Je aanrekening heb ik nagekeken:
er staat op vermeld dat je vanaf nu je aanrekening via je gmail zal ontvangen en niet meer per post (indien dit post moet blijven, moet dit specifiek aangeduid worden)
Je hebt in juli een verhoogd verbruik mobile internet op de gsm : hiervoor werden op 25-7 verschillende info sms’en verzonden.
Verder is het abonnement v je gsm naar een hoger abo gegaan.
vriendelijke groeten
Tina
Kan mijn emailadres aangepast worden aub? Naar ….
heb geen toegang meer tot het ander mailadres.
of kan je mijn klantnummer geven zodat ik de facturen kan beheren vanuit de app. Thx
Dat mailadres staat al zo bij de aanrekeningen en als contactmail algemeen
(ik heb het openbaar hier verwijderd en nagekeken in je profiel : is idem)
ik heb nu een duplicaat van je aanrekening per mail aangevraagd - kijk straks ook in je spam...
dan heb je al de gegevens zoals oa klantennummer, betaalgegevens enz…
groeten
Tina
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.