Bij de overstap van een Tuttimus Family naar een Flex abonnement zijn de nummers van de kinderen gegaan van FullControl naar Flex S. Hoe gebeurt de afrekening van hun bestaande belkrediet?
Ter info: Morgen komen de PX medewerkers terug langs om je verder te helpen.
Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent), in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel Proximus medewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden.(bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag)
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.
Zodat de Proximus forummedewerkers (moderators) hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.
Dag
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.