Vraag

add data werkt niet

  • 20 June 2023
  • 2 reacties
  • 53 Bekeken

  • Apprentice
  • 1 reactie

De add data (krediet inruilen voor data) werkt niet. 

  • Lukt niet via de app (daar wordt gezegd dat mijn nummer nog gelinkt is aan een bedrijf maar dat is niet meer zo sinds 2 weken en ik heb al een nieuwe account aangemaakt met ander emailadres)
  • Lukt niet via website - loopt telkens vast als ik ‘activeer 3GB’ aanklik
  • Lukt ook niet via icognito browser via my proximus - ik krijg de optie niet te zien als ik ‘more data’ aanklik

2 reacties

@JGE 
Omdat de PX forummedewerkers dit zouden kunnen in orde brengen, als ze morgen de draad hier terug opnemen, en meer informatie zouden kunnen geven:
Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Alle details zijn toegevoegd in de privévelden van mijn forum-profiel

Reageer