Goedemorgen,
Kunnen jullie nakijken of of VoWifi actief staat voor mijn nummer aub? Op mijn toestel (Iphone 14) is echter alles correct ingesteld. Kan iemand alsjeblief VoWifi en en eventueel ook VoLTE activeren op mijn privé-nummer? Alvast bedankt
Goedemorgen,
Kunnen jullie nakijken of of VoWifi actief staat voor mijn nummer aub? Op mijn toestel (Iphone 14) is echter alles correct ingesteld. Kan iemand alsjeblief VoWifi en en eventueel ook VoLTE activeren op mijn privé-nummer? Alvast bedankt
TIP: Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen om dit verder te onderzoeken: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden, zoals in uw geval het Privé nummer waarover het gaat), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.
voor het nummer in je ticket ontbreken idd een paar opties
Aanvraag is gedaan om ze toe te voegen.
groeten
Tina
Hebben jullie dat ondertussen kunnen in orde brengen? Ik merk welliswaar nog geen verbetering.
Groeten,
Diedrik
Heb je ingesteld bellen via wifi op je iphone ???
kijken jullie dit nog even voor me na aub? VoWifi staat actief op mijn toestel maar werkt dus nog steeds niet.
Groeten,
Diedrik
nu staat vowifi actief, kan je het nu nog eens uittesten?
Geert
Bedankt, het werkt!
Diedrik
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.