Skip to main content
Vraag

Activeren SIM-kaart abonnement bij overzetting nummer

  • 30 december 2019
  • 1 reactie
  • 1261 Bekeken

Vorige maand een overzetting van nummer aangevraagd. Vorige week de GSM + simkaart ontvangen. Bestelnummer: R000000110000DJKHA.


Momenteel is men oude SIM met seriesnummer  89320300001******** bij Mobile Vikings nog steeds actief en mijn nieuwe SIM kaart met serienummer 21003******** bij Proximus nog steeds niet geactiveerd.

 

Proximus app geeft heel de tijd aan dat er iets is misgegaan.

 

Kan dit in orde gebracht worden aub?

This topic has been closed for comments

1 reactie

AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 6 januari 2020

@JenSch  Mijn excuses voor het laattijdig antwoord. Ik zie dat je nummer werd overgedragen en geactiveerd op 02/01. Groetjes, Antonella