@Steven Coeckelberghs Dit gaat over het prepaid gsm-nummer dat ik terugvind in jouw profielgegevens? Dit nummer is nog niet geïdentificeerd.
Meer info over hoe dit te doen vind je hier: Je Pay&Go-kaart identificeren | Proximus
Identificatie van je prepaidkaart | Proximus
Lukt dit?
Groetjes,
Antonella
@AntonellaD , bedankt voor je snelle reactie.
Het gaat inderdaad over het nummer in mijn profielgegevens.
Nu geraak ik al een stapje verder!
Indien ik wil herladen voor 1 eur krijg ik de melding ‘door een techniscje fout werden uw gegevens niet opgeslagen’.
En kan ik daar niet verder.
Heb je hier ook een oplossing voor?
Met vriendelijke groeten
Steven Coeckelberghs
@Steven Coeckelberghs Alsde identificatie via het herladen niet lukt, kan je best eerst de andere methodes uitproberen. Indien geen van deze werkt, vrees ik dat je even moet langskomen in de shop. Groetjes, Antonella
@AntonellaD
Voorlopig krijg ik dezelfde foutmelding bij alle methodes.
Ik probeer het later nog eens.
Alvast bedankt voor de assistentie
Met vriendelijke groeten
Steven Coeckelberghs
@Steven Coeckelberghs Krijg je deze foutmelding ook als je het probeert via een andere browser of als je eerst cookies en surfgeschiedenis verwijdert? Groetjes, Antonella
of in privé browservenster openen via toetsen CTRL SHIFT N (cookies aanvaarden)
@AntonellaD @Martin , Allemaal geprobeerd, ik krijg steeds dezelfde foutmelding
@Steven Coeckelberghs Als je de foutmelding blijft krijgen, vrees ik dat de laatste optie is om even langs te komen in de shop.
Proximus winkel - Een Proximus Shop, verkooppunten of Partner vinden | Proximus
Groetjes,
Antonella