Gelieve het simkaartje van mijn abonnement te activeren voor maandagmorgen. De bestelling dateert van 29 december vorig jaar!!! Referentie van de bestelling: R4WEBSHOP000693378
Voorlopig teken ik als een ontevreden klant en tenzij het dit weekend geregeld wordt, ben ik helemaal geen klant meer.
Frans
Bedankt hiervoor, maar weet dat ik deze boodschap reeds per brief heb gekregen op 5 januari en dat ikzelf op 10/1 van de huidige operator de melding heb gekregen dat de prepaid kaart klaar is om over te nemen... Dit is allemaal gemeld aan jullie help desk. Zie ook ticket IM8815634 dat op 10 januari werd aangemaakt.
Dat kan gaan om een menselijke fout, iets verkeerd ingegeven
Bij abonnementen kan overstappen met behoud van simkaart-nummer soms problemen geven, dat kan dan gaan over openstaande bedragen en promoties.
Voor prepaid kan het soms ook langer duren, ik ben ooit verandert van operator met een prepaid en had gratis belminuten gekregen bij de operator waar ik wou weggaan, dat hield de overstap tegen.
Ik moet zeggen dat Proximus daarin de enige is met dewelke ik zeer positieve ervaringen heb.
Nu ik lees dat je probleem middels gelukkig is opgelost.
Weet je ook dat zolang de overstap niet is geregeld je steeds nog kan gebeld worden op de oude simkaart ?
Daarom ook de raad deze nooit weg te gooien tijdens een overstap.
Fijn Weekend !
Simkaart ssn2100376xxxxxx geraakt niet geactiveerd wat kan ik meer doen dat is nu al 4 dagen bedankt 047330xxxx is mijn nr grts
Tip: het is niet aangeraden van privégegeves op een openbaar forum te zetten dit zet je best in je forumprofiel in de privévakken die alleen zichtbaar zijn voor proximus medewerkers
Info i.v.m. invullen van je forum profiel:
Als je ingelogd bent op het forum
Rechtsboven klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor Pro⌘imus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen, en
> Sla wijzigingen op
Beste,
is de simkaart geïdentificeerd ? Volgens de wet moeten alle herlaadkaarten worden geïdentificeerd. Als je dat niet doet, kan je niet bellen, sms’en en surfen.
Via deze link vind je meer info:
of
Kan je dit eens nakijken ?
Hou je ons op de hoogte ?
Groeten
Tina
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.