Skip to main content
Vraag

Activatie SIM kaart

  • 11 August 2021
  • 1 reactie
  • 51 Bekeken

Oude Proximus SIM kaart laten overzetten op een nieuwe Proximus.

Die zou binnen de 24 uur worden geactiveerd waarna er een text bericht verzonden zou worden.

Dit is niet gebeurd.

Als ik tracht te telefoneren, krijg ik de mededeling (na een taal gekozen te hebben) om naar Proximus.be/Activatie te gaan, maar dit is blijk voor pay-en-go kaarten terwijl ik een abbonement heb.

Onnodig te zeggen dat de activatie niet werkt.

Suggesties?

Martin
  • 11 augustus 2021

Best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten, zodat de Proximus forummedewerkers hier seffens direct mee aan de slag kunnen om je verder te helpen, als ze hier de draad opnemen.


Reageer