Skip to main content

Beste,

Op 5 december 2020 bestelde ik Flex fiber S, met, inbegrepen, een Mobile Flex abonnement voor mijn vrouw. Ongeveer een maand geleden ontvingen we de nieuwe simkaart en de melding dat het netwerk bij Base zou wegvallen, waarna de nieuwe kaart geactiveerd kon worden. Tot op heden is dit nog steeds niet gebeurd. Bij telefonisch contact met Proximus bleek men “geen gegevens hierover te kunnen terugvinden”, maar men ging het “uitzoeken”. Hierna bleef het echter wederom stil. Ook in MyProximus wordt er nergens melding gemaakt van het mobiele abonnement.

Graag een snelle oplossing, met dank!

Vriendelijke groeten,

Guy

Prox forummedewerkers zullen je verder kunnen helpen als ze hier de draad opnemen.

bij welke operator je nog zit kun je ondertussen even checken hier → Common Reference Database Centre (CRDC) for Number Portability


Bedankt Martin, zoals verwacht: “Operator BASE Company, datum vandaag 15-01-2021 10:27, Datum laatste database update 15-01-2021“. Ik wacht af.


@GuyT Mijn excuses voor het ongemak. De nummeroverdracht is idd nog niet in orde. Ik heb alle info toegevoegd aan dossier 47235287 dat hiervoor reeds werd opgemaakt. Een dossierbeheerder zal dit verder voor jou nakijken. Groetjes, Antonella


Bedankt, Antonella. Intussen is het in orde!

Groetjes,

Guy


Reageer