Op 21-12 vroeg ik online een mobilus S toe te voegen aan mijn tuttimus. Op heden en na verschillende telefoontjes, bezoekjes aan de proximus shop nog steeds NOK. Nomale duur activatie was 48U??
Ter info:
Proximus Forum medewerkers komen pas maandag hier terug langs om je hierbij verder te helpen.
En, nog geen verder nieuws?
Dag
Klantnummer is aangepast
ik heb dossier 44137008 aangemaakt voor nazicht door onze IT-dienst, die je verder zal informeren. Grt, Heidi
Vandaag 14 dagen aanvraag mobilus S toe te voegen aan mijn tuttimus, nog steeds niet OK!
Ondertussen 2de aanvraag nieuw abonnement doorgestuurd, geen reactie?
Waar kan ik klacht indienen? (14 dagen wel bereikbaar maar zelf niet kunnen bellen-sturen)
Ter info: klacht indienen zou je kunnen via de ombudsman van telecom maar mss best de reactie (stand van zaken) eerst afwachten van iemand van proximus zelf, als ze maandag hier terug langskomen op het forum
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.