Skip to main content

KLACHT - DRINGEND - Rappel - Graag een oplossing. 

Klantnummer 33xxxx86

Orderbevestiging: R4WEBSHOP020546677 ontvangen op 06/11. 

Op 08/11 heb ik via sms bevestigd dat mijn telefoonnummer mag overgedragen worden van Telenet naar Proximus. Die dag viel mijn netwerk uit en sindsdien kan ik niet bellen, niet sms'en, op het internet geraken. Totaal niets! 

Na meerdere telefonische contacten met jullie klantenservice, alsook berichten via jullie chatkanaal ben ik deze middag naar een Proximus-winkel geweest in Antwerpen-Centrum. 

Daar konden ze helaas ook niets doen voor de activatie. Zij konden mij ook geen fysieke simkaart geven. Ik moest nog even wachten totdat jullie informaticateam het nodige heeft gedaan. Hoe lang gaat dit nog duren??? 

Klantenservice schakelt gemakkelijk door naar andere diensten. Het is niet de bedoeling dat ik mijn verhaal 5x opnieuw moet doen!? Of wel? 

Graag heb ik een snelle oplossing hiervoor gehad gezien ik mijn telefoonnummer 049 ...  00 voor mijn werk echt wel nodig heb en niet te bereiken ben! 

Gelieve dit zo snel mogelijk op te lossen en mij zo snel mogelijk ofwel een werkende QR code te bezorgen ofwel een fysieke simkaart op te sturen naar mijn adres?

Ik ben echt zeer ontevreden. 

@MANTW Gelieve maar 1 toppic hierover te starten.Zie feedback vorige toppics.Groetjes,Joel


Bestelling afgesloten zonder oplossing. Wat een service!!! 


@MANTW 

ik sluit dit topic als dubbel

via het andere topic hebben we je geïnformeerd: IT ticket is nog lopende, dossierbeheerder moet verder opvolgen.

Groeten

Tina