Vraag

Actie Samsung A53 5G + Samsung Watch4

  • 7 November 2022
  • 9 reacties
  • 159 Bekeken

Badge

Ik heb zaterdag in de winkel in Brasschaat een Samsung A53 5G gekocht in combinatie met een abonnement.Op dit product zat een actie, namelijk een gratis smartwatch Samsung Watch4.

Op mijn vraag naar de horloge bleek dat deze niet in voorraad waren en ook niet konden besteld worden. Vond ik al vreemd. Aangezien ik de telefoon dringend nodig had heb ik hem zonder horloge meegenomen.

Ik heb hierover deze morgen telefonisch contact gehad met de klantendienst. Die persoon heeft gecheckt of het een actie was van Samsung, maar het was/is een eigen actie van Proximus. Hij heeft een dossier aangemaakt dat hij zou doormailen naar de bevoegde dienst met mij in cc.

Ik heb geen mail ontvangen en dus ook geen dossier #..

Aangezien ik meen recht te hebben op deze horloge, zou ik graag vernemen via welke weg ik deze kan ontvangen.


9 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@MyriamC

Excuses voor het ongemak

Graag meer gegevens in je forum profiel: klantgegevens? 

dan laten we dit nakijken

Groetjes

Tina

Ter info:  Forum Profiel

 klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten

Badge

Dank je Tina.

Heb alle gevraagde gegevens aangevuld.

Reputatie 7
Badge +3

@MyriamC Dossier 51552159 is hiervoor overgemaakt aan de bevoegde dienst.Zij gaan het nakijken en dan zelf terug contact met u opnemen.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

Badge

Dankjewel Joel. Ik wacht het af.

Badge

Ik ben nog geen stap verder. Heb net bijna een uur aan de lijn gehangen (= waarvan drie kwartier in de wacht gestaan) met de klantendienst. Uiteindelijk zou ik nu via Samsung mijn horloge moeten aanvragen. Helaas is dit geen promo van Samsung maar van Proximus zelf. Samsung kan mij dus niet helpen en ik kan fluiten naar het horloge waar ik gewoon recht op heb want de klantendienst kan (of wil) niets voor mij doen. 

 

 

Reputatie 7
Badge +3

@MyriamC  De beheerder van je dossier neemt zelf met u contact op.

Badge

Het is opgelost. Niet naar tevredenheid want ik zal mijn horloge niet krijgen, maar niks aan te doen.

 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @MyriamC ik lees dat het gaat om een een actie gaat waarbij het gsm-toestel samen verpakt is mét het horloge en dit is niet apart verkrijgbaar. Ik begrijp wel je frustratie en voeg uit commercieel standpunt een getrouwheidskorting toe aan je mobiele abonnement. Meer info volgt per mail. Met vriendelijke groeten, Heidi

Badge

Ja Heidi, dat heb ik nu uit het telefoongesprek begrepen. Ik wist het niet, of ik moet het gemist hebben in de winkel toen ik vroeg of ze het horloge niet konden bestellen. 

Dank voor de commerciële geste!

Reageer