Vraag

Account user role admin + esim

  • 3 September 2022
  • 6 reacties
  • 95 Bekeken

Ik ben geswitched van Pay&Go herlaadkaart naar een Mobilus M abonnement.

 

In mijn profiel zie ik nu:

De 12GB data klopt wel, maar de naam is nog altijd fout.

 

Verder vraag ik mij ook af waarom ik nog steeds geen “admin” lijkt te zijn van mijn eigen account (het tooltip icoontje doet ook niks btw).

 

De link naar “bills” (https://www.proximus.be/myproximus/en/Personal/services/My-Bill__.html) doet ook niets trouwens, krijg enkel een 404 te zien.

 

En tot slot was mij gezegd geweest dat ik tijdens het aankoop proces kon kiezen voor “esim” ipv gewone sim, maar dit was niet het geval. Dan is mij gezegd geweest dat ik dit achteraf kon aanvragen in mijn profiel. Waar dan juist? 


6 reacties

Als de overstap nog maar onlangs gebeurd is kan het zijn dat alles nog niet doorgestroomd is.

Maandag kunnen de Proximus medewerkers dit eens natrekken.

daarom ook best in je forum profiel zoveel mogelijk gegevens aanvullen zodat zij met je gegevens direct verder kunnen.

in het invoerveld “ticket” kun je nog bijkomende gegevens plaatsen zoals het telefoonnummer waarover het gaat enz.

Reputatie 7
Badge +4

@Chapoi Ik vid momenteel enkel een account terug van je Pay&Go abonnement. Deze is nog niet gelinkt aan je klantennummer van je Mobilus M. Hier vind je de uitleg om je aan te melden. 

Hoe word ik beheerder in My Proximus ?

Al je producten zien in My Proximus

 

Maar die instructies zeggen dat ik een account moet aanmaken. Maar ik heb al een bestaand account.… Staat nergens hoe ik dat kan linken.

Ok wete, ik heb het echt gehad met Proximus. Ben het meer dan beu.

Ik wil afzien van mijn aankoop van een proximus abonnement, en dit valt nog binnen de periode van 14 kalenderdagen na aankoop.

Dus geef mij aub de instructies hoe ik dit officieel doe.

 

 

FYI: Morgen pas komen de Prox forummedewerkers terug langs om je verder te helpen indien nodig.

bijkomende info → Niet tevreden met uw online aankoop? | Proximus

Reputatie 7
Badge +4

U kunt uw abo ten allen tijde opzeggen, het zijn normalerwijze contracten van onbepaalde duur (= aanrekening pro rata gebruik)

Indien er gekozen werd voor de formule GSM met abo (dataphone) dient u wel de residuele waarde van uw smartphone te betalen bij opzegging

 

Opmerking: indien u uw abo opzegt (en bv. niet terug omzet naar Pay&Go+) bent u uw nummer kwijt

 

Voor zover mij bekend kan een MyProximus account aangemaakt voor een Pay&Go nummer niet herbruikt worden voor een abonnement

Er dient dan normaal een nieuw MyProximus account te worden gecreëerd op basis van het nieuwe klantennr (een Pay&Go heeft geen klantennr)

Hoe inschrijven op MyProximus? | Proximus

Klantnummer, activeringscode en datum | Proximus

Eventueel kan een Proximus medewerker (moderator) uw oude Pay&Go account schrappen zodat u eventueel het eraan gekoppelde e-mailadres kan recupereren

 

P.S.

Indien u gebruik hebt kunnen maken van uw mobiel abonnement (bellen, sms’en, surfen, ...), dient u bij gebruik maken van het herroeprecht bij verkoop op afstand steeds “het ondertussen geleverde dienst te betalen”

De consument moet evenwel aan de onderneming een evenredig bedrag betalen voor hetgeen reeds is geleverd op het moment dat de consument de onderneming of de onderneming ervan in kennis heeft gesteld dat hij zijn herroepingsrecht uitoefent, vergeleken met de volledige uitoefening van de overeenkomst

Microsoft Word - Herroepingsrecht-verkoop-op-afstand_DEF.docx (fgov.be)

Reageer