Als de overstap nog maar onlangs gebeurd is kan het zijn dat alles nog niet doorgestroomd is.
Maandag kunnen de Proximus medewerkers dit eens natrekken.
daarom ook best in je forum profiel zoveel mogelijk gegevens aanvullen zodat zij met je gegevens direct verder kunnen.
in het invoerveld “ticket” kun je nog bijkomende gegevens plaatsen zoals het telefoonnummer waarover het gaat enz.
@Chapoi Ik vid momenteel enkel een account terug van je Pay&Go abonnement. Deze is nog niet gelinkt aan je klantennummer van je Mobilus M. Hier vind je de uitleg om je aan te melden.
Hoe word ik beheerder in My Proximus ?
Al je producten zien in My Proximus
Maar die instructies zeggen dat ik een account moet aanmaken. Maar ik heb al een bestaand account.… Staat nergens hoe ik dat kan linken.
Ok wete, ik heb het echt gehad met Proximus. Ben het meer dan beu.
Ik wil afzien van mijn aankoop van een proximus abonnement, en dit valt nog binnen de periode van 14 kalenderdagen na aankoop.
Dus geef mij aub de instructies hoe ik dit officieel doe.
FYI: Morgen pas komen de Prox forummedewerkers terug langs om je verder te helpen indien nodig.
bijkomende info → Niet tevreden met uw online aankoop? | Proximus
U kunt uw abo ten allen tijde opzeggen, het zijn normalerwijze contracten van onbepaalde duur (= aanrekening pro rata gebruik)
Indien er gekozen werd voor de formule GSM met abo (dataphone) dient u wel de residuele waarde van uw smartphone te betalen bij opzegging
Opmerking: indien u uw abo opzegt (en bv. niet terug omzet naar Pay&Go+) bent u uw nummer kwijt
Voor zover mij bekend kan een MyProximus account aangemaakt voor een Pay&Go nummer niet herbruikt worden voor een abonnement
Er dient dan normaal een nieuw MyProximus account te worden gecreëerd op basis van het nieuwe klantennr (een Pay&Go heeft geen klantennr)
Hoe inschrijven op MyProximus? | Proximus
Klantnummer, activeringscode en datum | Proximus
Eventueel kan een Proximus medewerker (moderator) uw oude Pay&Go account schrappen zodat u eventueel het eraan gekoppelde e-mailadres kan recupereren
P.S.
Indien u gebruik hebt kunnen maken van uw mobiel abonnement (bellen, sms’en, surfen, ...), dient u bij gebruik maken van het herroeprecht bij verkoop op afstand steeds “het ondertussen geleverde dienst te betalen”
De consument moet evenwel aan de onderneming een evenredig bedrag betalen voor hetgeen reeds is geleverd op het moment dat de consument de onderneming of de onderneming ervan in kennis heeft gesteld dat hij zijn herroepingsrecht uitoefent, vergeleken met de volledige uitoefening van de overeenkomst
Microsoft Word - Herroepingsrecht-verkoop-op-afstand_DEF.docx (fgov.be)