Skip to main content

Dit weekend werd ik wegens ontslag plots van proximus via mijn werkgever gesmeten. Ik heb dan online een bestelling gedaan voor een persoonlijk abonnement op dezelfde nummer. Orderbevestiging ontvangen. Tot nu toe heb ik zogezegd niks producten, geen verbinding, identificeren lukt niet want nr is zogezegd geblokkeerd. Ik ga moeten solliciteren maar niemand kan mij bellen! Via de chat krijgt niemand dit in orde. Ik wil echt wel nu een werkende verbinding. 

u zult hier op dit publieke forum pas vanaf maandag een reactie van een Proximus medewerker (moderator) kunnen bekomen

concreet is er een door beide ondertekend document voor overdracht van het nr van uw ex-werkgever naar uzelf aan Proximus overgemaakt?

 

 


→ overdracht document


Volgens mijn werkgever was dit document niet nodig. Want het staat al op mijn naam en adres, enkel betaalden zij het. Proximus stuurde mij een bericht da ik vanaf nu op pay en go netwerk zat. Echter als ik probeer iets te doen en herladen zegt hij dat de sim geblokkeerd is en ik moet mij heridenticieren. Dit zou via sms IDENT kunnen naar 8804 maar ik geen sms’en sturen en ken niemand met proximus die dit voor mij kan doen. Echt antiek dat dit niet via its me kan. 


Best wachten op een PX forummedewerker die pas maandag terug langskomen hier, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is. Identificatie van je prepaidkaart | Proximus


U kunt u enkel identificeren via e-id of via een Proximus shop/center indien u geen ander GSM abonnement bij Proximus hebt (en zolang dit Pay&Go nr niet geïdentificeerd is kunt u er niet mee bellen)

 


Ok dan ga ik morgen naar een proximus shop


Reageer