Vraag

Abonnement nog steeds niet actief

  • 14 April 2023
  • 2 reacties
  • 48 Bekeken

Woensdag 12 april 2023 iets voor 15:00 ga ik de proximus op de keyserlei in Antwerpen binnen, voor een Samsung S22 met een abonnement uiteraard .

Blijkbaar zitten opladers niet meer bij de smartphone , tja dat wist ik niet lol , mijn eerste smartphone dateert van 2016 Samsung S7.

Dus koop mezelf een oplader en een verstevigde houder en betaal.

Ik zie hem een simkaart scannen , ik kies een gepast telefoon nummer en hij geeft mij alle dingen (hoopte ik toch) mee. 

Toen ik nadien op de trein zat , merkte ik dat hij me de simkaart niet meegegeven had.

Op de verpakking van de Samsung S22 die nog steeds ingepakt was , zat een gratis pay & go simkaart mee verpakt.

Maar die ene simkaart ontbrak dus.

Contact opgenomen met de hulpdesk en ik heb op 2 dagen met 7 medewerkers gechat betreffende .

Vandaag Vrijdag 14 april 2023 hang-de het zo mijn ………………… uit , dat ik de trein terug naar Antwerpen heb genomen en bij geluk kwam ik bij dezelfde verkoper terecht , die beweerde dat hij de simkaart wel meegeven had .

Niet willen toegeven dat hij het vergeten was Grrrr lol.

Ik kreeg dan uiteindelijk een nieuwe simkaart en hij zei me , dat mijn abonnement vandaag om 18:00 actief zou zijn. Het is ondertussen 22:01 en mijn abonnement is nog steeds niet actief.

Dit heb ik bij proximus nog nooit meegemaakt 

Ik ben het echt zat.


This topic has been closed for comments

2 reacties

De PX forummedewerkers komen tijdens het weekend hier niet langs op het forum, maar omdat zij u verder zouden kunnen helpen maandag: Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

NVM vandaag actief