Woensdag 12 april 2023 iets voor 15:00 ga ik de proximus op de keyserlei in Antwerpen binnen, voor een Samsung S22 met een abonnement uiteraard .
Blijkbaar zitten opladers niet meer bij de smartphone , tja dat wist ik niet lol , mijn eerste smartphone dateert van 2016 Samsung S7.
Dus koop mezelf een oplader en een verstevigde houder en betaal.
Ik zie hem een simkaart scannen , ik kies een gepast telefoon nummer en hij geeft mij alle dingen (hoopte ik toch) mee.
Toen ik nadien op de trein zat , merkte ik dat hij me de simkaart niet meegegeven had.
Op de verpakking van de Samsung S22 die nog steeds ingepakt was , zat een gratis pay & go simkaart mee verpakt.
Maar die ene simkaart ontbrak dus.
Contact opgenomen met de hulpdesk en ik heb op 2 dagen met 7 medewerkers gechat betreffende .
Vandaag Vrijdag 14 april 2023 hang-de het zo mijn ………………… uit , dat ik de trein terug naar Antwerpen heb genomen en bij geluk kwam ik bij dezelfde verkoper terecht , die beweerde dat hij de simkaart wel meegeven had .
Niet willen toegeven dat hij het vergeten was Grrrr lol.
Ik kreeg dan uiteindelijk een nieuwe simkaart en hij zei me , dat mijn abonnement vandaag om 18:00 actief zou zijn. Het is ondertussen 22:01 en mijn abonnement is nog steeds niet actief.
Dit heb ik bij proximus nog nooit meegemaakt