Skip to main content

Woensdag 12 april 2023 iets voor 15:00 ga ik de proximus op de keyserlei in Antwerpen binnen, voor een Samsung S22 met een abonnement uiteraard .

Blijkbaar zitten opladers niet meer bij de smartphone , tja dat wist ik niet lol , mijn eerste smartphone dateert van 2016 Samsung S7.

Dus koop mezelf een oplader en een verstevigde houder en betaal.

Ik zie hem een simkaart scannen , ik kies een gepast telefoon nummer en hij geeft mij alle dingen (hoopte ik toch) mee. 

Toen ik nadien op de trein zat , merkte ik dat hij me de simkaart niet meegegeven had.

Op de verpakking van de Samsung S22 die nog steeds ingepakt was , zat een gratis pay & go simkaart mee verpakt.

Maar die ene simkaart ontbrak dus.

Contact opgenomen met de hulpdesk en ik heb op 2 dagen met 7 medewerkers gechat betreffende .

Vandaag Vrijdag 14 april 2023 hang-de het zo mijn ………………… uit , dat ik de trein terug naar Antwerpen heb genomen en bij geluk kwam ik bij dezelfde verkoper terecht , die beweerde dat hij de simkaart wel meegeven had .

Niet willen toegeven dat hij het vergeten was Grrrr lol.

Ik kreeg dan uiteindelijk een nieuwe simkaart en hij zei me , dat mijn abonnement vandaag om 18:00 actief zou zijn. Het is ondertussen 22:01 en mijn abonnement is nog steeds niet actief.

Dit heb ik bij proximus nog nooit meegemaakt 

Ik ben het echt zat.

De PX forummedewerkers komen tijdens het weekend hier niet langs op het forum, maar omdat zij u verder zouden kunnen helpen maandag: Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

NVM vandaag actief