mijn klanten nummer 61xxxxx48 na 5 dagen is het nog steeds niet actief mijn gsm abonnement wat is er aan de hand …? gelieve dit op te lossen het is enorm frustrerend aan het worden
in orde bedankt ik zie het wel …
mvg Sven
deze gegevens kloppen niet … mijn nr is 0470xxxx31 en email is torture_decks@xxxxxxx ik had ook nummer behouden aangevraagd geen andere nummer…
mvg Van Acker Sven
Tip:
Ik zou toch niet te veel Privé gegevens op het openbaar forum zetten, die door iedereen (ook niet forumleden) kunnen gelezen worden. Deze zet je best in je privé → ForumProfiel , in de voorziene met “privé” aangeduide tekstvelden.
dag joel neen ik ken deze nr niet mvg
sven
bedankt
mvg
dag joel in de proximus app heb ik ook nog steeds problemen …
mvg Sven
Nu (feestdag) zal hier geen PX moderator antwoorden maar je kan als je dit wilt wel bellen naar 080022800
in orde ik wacht wel tot morgen martin bedankt
mvg
gelieve vandaag iets te laten weten verband de app . abonnementen zou vandaag actief moeten zijn werd me gezegd klopt ?
mvg sven
????
ok luc en wat nu mijn abonnement loopt zogenaamd als sinds ik de iphone heb 24/10 en kan nog steeds niet gebruik maken van gsm diensten …. wat moet ik in godsnaam doen?! mvg
???? kan niet blijven wachten tot is al intussen 9 dagen verder en het is nog steeds niet in orde …..
goede middag
het is nu al 10 dagen dat mijn gsm abonnement niet actief is wat is in GODSNAAM het probleem ik heb hier al meerdere malen gestuurd , klantendienst gebeld !!! ik vind dit echt niemeer kunnen wanneer gaat het nu keer in orde komen !!!!!! ?
klantenummer 619064548
ik heb de it tickets gezien die al opgemaakt zijn en heb nu gevraagd via coaches om ze dan ook sneller te behandelen.
Oorzaak te zoeken waarom activatie niet lukt en order niet wordt uitgevoerd
Excuses
mvg, Tina
goede middag
het is nu al 10 dagen dat mijn gsm abonnement niet actief is wat is in GODSNAAM het probleem ik heb hier al meerdere malen gestuurd , klantendienst gebeld !!! ik vind dit echt niemeer kunnen wanneer gaat het nu keer in orde komen !!!!!! ?
klantenummer 619064548
Troost u, bij mij is het vandaag 4 weken dat mijn abonnement niet actief is. Nieuw toestel aangekocht in Proximus shop met overschakelen van pay & go naar abonnement en dit op 10 oktober...
dag rik
dit is echt niet meer normaal…. als ik me aanmeld bij de app van proximus krijg ik telkens melding van “oeps er liep iets mis….
het is frustrerend aan het worden
ik hoop dat het snel in orde komt
mvg Van Acker Sven
Na 8 weken is men er blijkbaar eindelijk in geslaagd om mijn tel.nr aan mijn simkaart te koppelen...
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.