Skip to main content

mijn klanten nummer 61xxxxx48 na 5 dagen is het nog steeds niet actief mijn gsm abonnement wat is er aan de hand …? gelieve dit op te lossen het is enorm frustrerend aan het worden 

@gseemenomore Uw order R000000110000REEZL stond op één of andere reden geblokkeerd.Ik heb een aanpassing kunnen doen.Dit wil zeggen dat u binnen de 48u kunt gebruik maken van uw gsm-abonnement.Dit op donderdag 2 november in de loop van de dag.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel.


in orde bedankt ik zie het wel … 

mvg Sven


deze gegevens kloppen niet … mijn nr is 0470xxxx31 en email is torture_decks@xxxxxxx  ik had ook nummer behouden aangevraagd geen andere nummer… 

mvg Van Acker Sven


@gseemenomore Het e-mailadres staat nu juist in ons systeem/klantenfiche.Het nummer 0472/521015 staat enkel als contactnummer ingegeven.Kent u dat nummer? Groetjes,Joel


Tip:

Ik zou toch niet te veel Privé gegevens op het openbaar forum zetten, die door iedereen (ook niet forumleden) kunnen gelezen worden. Deze zet je best in je privé →  ForumProfiel , in de voorziene met “privé” aangeduide tekstvelden.


dag joel neen ik ken deze nr niet mvg 

sven


@gseemenomore Ok dan ga ik deze als foutief registreren in uw klantenfiche en vervangen door 0470xxxx31.Groetjes,Joel


bedankt 

mvg 


dag joel in de proximus app heb ik ook nog steeds problemen … 

mvg Sven 


Nu (feestdag) zal hier geen PX moderator antwoorden maar je kan als je dit wilt wel bellen naar 080022800


in orde ik wacht wel tot morgen martin bedankt 

mvg 


gelieve vandaag iets te laten weten verband de app . abonnementen zou vandaag actief moeten zijn werd me gezegd klopt ? 

mvg sven


????


@gseemenomore  Er is een IT ticket hiervoor lopende en is nog niet opgelost. onze excuses


ok luc en wat nu mijn abonnement loopt zogenaamd als sinds ik de iphone heb 24/10 en kan nog steeds niet gebruik maken van gsm diensten …. wat moet ik in godsnaam doen?! mvg


???? kan niet blijven wachten tot is al intussen 9 dagen verder en het is nog steeds niet in orde …..


goede middag 

het is nu al 10 dagen dat mijn gsm abonnement niet actief is wat is in GODSNAAM het probleem ik heb hier al meerdere malen gestuurd , klantendienst gebeld !!! ik vind dit echt niemeer kunnen wanneer gaat het nu keer in orde komen !!!!!! ? 

klantenummer 619064548 


@gseemenomore 

ik heb de it tickets gezien die al opgemaakt zijn en heb nu gevraagd via coaches om ze dan ook sneller te behandelen.

Oorzaak te zoeken waarom activatie niet lukt en order niet wordt uitgevoerd

Excuses

mvg, Tina


goede middag 

het is nu al 10 dagen dat mijn gsm abonnement niet actief is wat is in GODSNAAM het probleem ik heb hier al meerdere malen gestuurd , klantendienst gebeld !!! ik vind dit echt niemeer kunnen wanneer gaat het nu keer in orde komen !!!!!! ? 

klantenummer 619064548 

Troost u, bij mij is het vandaag 4 weken dat mijn abonnement niet actief is. Nieuw toestel aangekocht in Proximus shop met overschakelen van pay & go naar abonnement en dit op 10 oktober...


dag rik 

dit is echt niet meer normaal…. als ik me aanmeld bij de app van proximus krijg ik telkens melding van “oeps er liep iets mis…. 

het is frustrerend aan het worden 

ik hoop dat het snel in orde komt 

mvg Van Acker Sven 


Na 8 weken is men er blijkbaar eindelijk in geslaagd om mijn tel.nr aan mijn simkaart te koppelen...


Reageer