Beste, sinds vorig vrijdag heb ik een abonnement.. Sinds die dag kan ik nog steeds niet bellen sms'en... Totaal niks... Eerst kreeg ik te horen als ik bel dat mijn pay & go geregistreerd moet worden maar heb abonnement nu als ik bel krijg ik te horen dat mijn simkaart geblokkeerd is? Ik heb online gechat maar ze antwoorden ook niet méér
Ik vrees dat u ook hier van Proximus voor maandag meer een reactie zult krijgen op dit publieke forum
Het lijkt mij evenwel zeer eigenaardig dat een 1 week geleden afgesloten abonnement nog steeds niet administratief en technisch actief gezet geweest is
Misschien toch eens gratis bellen naar 0800 22800 met uw klantnr, GSMnr en SIM-kaartnr in de hand (wachttijd kan mogelijks zeer lang zijn maar het is gratis bellen)
Succes
Gevraagde privégegevens in je forumprofiel plaatsen doe je terwijl je op het forum ingelogd bent, en zet je in één van de met “privé” aangeduide tekstvelden.
Enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op”
( in het vak “Ticket (Privé)” kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als dit wilt).
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.