Zowel in de app als in de web applicatie online krijg ik de melding, sinds middernacht:
“Geen product gevonden. We doen ons best om dit op te lossen.”
Ook heb ik geen toegang tot Play&Gold.
Mijn kaart is al herladen en bruikbaar. Ik check nu via #121#
Duurt dit nog een tijdje voor ik mijn verbruik terug kan zien in de app en online?
Alvast dank
Beste antwoord door AntonellaD
@kenns De omschakeling van abonnement naar pay&go is deze nacht gebeurd. Jouw MyProximus account met als login jouw gmail-adres is gekoppeld aan het klantnummer waarop het abonnement actief stond. Hier zijn echter geen actieve producten meer en daarom is dit account nu leeg. Via Mijn account → Profiel bewerken → Account gegevens → Rechten kan je jouw beheerdersrechten intrekken om dit MyProximus account nadien te kunnen koppelen aan jouw pay&go. Groetjes, Antonella
@kenns De omschakeling van abonnement naar pay&go is deze nacht gebeurd. Jouw MyProximus account met als login jouw gmail-adres is gekoppeld aan het klantnummer waarop het abonnement actief stond. Hier zijn echter geen actieve producten meer en daarom is dit account nu leeg. Via Mijn account → Profiel bewerken → Account gegevens → Rechten kan je jouw beheerdersrechten intrekken om dit MyProximus account nadien te kunnen koppelen aan jouw pay&go. Groetjes, Antonella
In afwachting van een reactie van een Proximus medewerker (moderator)
In principe dient u voor elk Pay&Go nr een specifiek apart My Proximus account aan te maken (en kunt u uw My Proximus account op basis van uw klantnr van uw geschrapt Mobilus abonnement hiervoor niet meer gebruiken)
Indien u een nieuw MyProximus account voor uw Pay&Go nr zou hebben aangemaakt is er inderdaad of een vertraging in doorstroming van de info of een door Proximus op te lossen probleem
Vermeld in dat geval uw GSMnr in uw forum login profiel (aldaar enkel zichtbaar voor proximus)
@kenns Jouw MyProximus account met als login jouw gmail-adres is bij deze losgekoppeld van het klantnummer. Als je nu inlogt zal je een leeg account tegenkomen dat je kan hergebruiken voor jouw pay&go. Groetjes, Antonella
ik heb een mail gekregen dat mijn factuur beschikbaar is. Maar mijn facturen zijn niet meer zichtbaar vermits mijn account is omgezet.
Kan ik deze nog opvragen? Ik heb vorige week al naar de klantendienst gemaild om mijn factuur via mail of post te krijgen maar dat is nog zonder antwoord.
Anders kan ik mijn laatste factuur met restwaarde smartphone niet betalen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.
Proximus gebruikt cookies
Proximus installeert cookies om het gebruik van haar websites te analyseren, om je surfervaring te verbeteren en om de inhoud en de advertenties op haar websites beter af te stemmen op je mogelijke interesses. Ook partners met wie Proximus samenwerkt kunnen via de Proximus websites advertentiecookies installeren om je op andere websites en sociale media advertenties te tonen die relevant kunnen zijn voor jou. Hou er rekening mee dat als je bepaalde cookies blokkeert, het de correct werking van de website kan verstorenCookiebeleid