Beantwoord

Abbo naar P&G

  • 3 December 2021
  • 7 reacties
  • 76 Bekeken

Hallo

 

Ik heb mijn abbo laten overschakelen naar P&G+.

 

Zowel in de app als in de web applicatie online krijg ik de melding, sinds middernacht:

“Geen product gevonden. We doen ons best om dit op te lossen.”

 

Ook heb ik geen toegang tot Play&Gold.
 

Mijn kaart is al herladen en bruikbaar. Ik check nu via #121#

Duurt dit nog een tijdje voor ik mijn verbruik terug kan zien in de app en online?

 

Alvast dank

 

icon

Beste antwoord door AntonellaD 3 December 2021, 12:49

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@kenns De omschakeling van abonnement naar pay&go is deze nacht gebeurd.  Jouw MyProximus account met als login jouw gmail-adres is gekoppeld aan het klantnummer waarop het abonnement actief stond. Hier zijn echter geen actieve producten meer en daarom is dit account nu leeg. Via Mijn account → Profiel bewerken → Account gegevens → Rechten kan je jouw beheerdersrechten intrekken om dit MyProximus account nadien te kunnen koppelen aan jouw pay&go. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +4

In afwachting van een reactie van een Proximus medewerker (moderator)

In principe dient u voor elk Pay&Go nr een specifiek apart My Proximus account aan te maken (en kunt u uw My Proximus account op basis van uw klantnr van uw geschrapt Mobilus abonnement hiervoor niet meer gebruiken)

Indien u een nieuw MyProximus account voor uw Pay&Go nr zou hebben aangemaakt is er inderdaad of een vertraging in doorstroming van de info of een door Proximus op te lossen probleem 

Vermeld in dat geval uw GSMnr in uw forum login profiel (aldaar enkel zichtbaar voor proximus)

Dank voor de reacties.

 

Mijn beheerdersrechten heb ik nog niet kunnen intrekken.

 

Ik kan nu wel voorlopig mijn verbruik zien in de app, zonder in te loggen, wanneer ik deze voor het eerst heb geopend via een 3g verbinding.

 

Ik maak mij wel zorgen betreffende mijn getrouwheidsbonus (Play&Gold), dat ik mijn opgespaarde goudstukken kwijt ben.

Reputatie 7
Badge +3

@kenns Jouw MyProximus account met als login jouw gmail-adres is bij deze losgekoppeld van het klantnummer. Als je nu inlogt zal je een leeg account tegenkomen dat je kan hergebruiken voor jouw pay&go. Groetjes, Antonella

Het is gelukt.

Dank voor de hulp.

 

Groeten

Hallo

 

Kan ik nog bij mijn laatste slot factuur?

 

ik heb een mail gekregen dat mijn factuur beschikbaar is. Maar mijn facturen zijn niet meer zichtbaar vermits mijn account is omgezet. 
 

Kan ik deze nog opvragen? Ik heb vorige week al naar de klantendienst gemaild om mijn factuur via mail of post te krijgen maar dat is nog zonder antwoord.
 

Anders kan ik mijn laatste factuur met restwaarde smartphone niet betalen.

 

Dank voor de hulp.

 

 

Reputatie 7
Badge +3

@kenns Duplicaat juist verstuurd via post en naar uw mailadres(kijk ook steeds spam,junk) wat in uw profiel staat.Groetjes,Joel

Reageer