Op een oude entry vond ik een code die je moest bellen **61*+32475151516*30# om je beltijd aan te passen alvorens naar voicemail te gaan. Maar deze zegt dat de mmi code niet juist is. In een andere entry staat 475151515 maar geeft zelfde fout. Weet iemand de code om de beltijd op bv 30 te zetten ipv default..bij mij 10sec
Alvast bedankt Guy
Bladzijde 1 / 1
Pay&Go of Full Control-abonnement?
Je kan de beltijd niet aanpassen voor deze abonnementen. De beller komt altijd na 15 seconden op je voicemail terecht.
Voor alle andere abonnementen:
Toets **61*+32475151516**Aantal seconden# in op je gsm en druk op de beltoets.
Vervang Aantal seconden door de waarde van 5, 10, 15, 20, 25 of 30 om de beltijd te bepalen.
Je kan de beltijd instellen tot een maximum van 30 seconden. Vervang +32475151516 niet door je eigen nummer!
Een voorbeeld:
Toets **61*+32475151516**30# in en druk op de beltoets om oproepen pas na 30 seconden door te schakelen naar je voicemail. Het is normaal dat je een bericht krijgt dat er een doorschakeling geactiveerd werd.
Heb je een Android telefoon en kun je het + teken niet vinden? Dan kun je ook **61*0032475151516**Aantal seconden# intoetsen.
dat was inderdaad wat ik deed en krijg deze boodschap
de beltijd blijft 10sec
ja, ik heb een abonnement
Guy
dit is het abonnement
Guy
Pay&Go of Full Control-abonnement?
Je kan de beltijd niet aanpassen voor deze abonnementen
Je kan de beltijd niet aanpassen voor deze abonnementen. De beller komt altijd na 15 seconden op je voicemail terecht.
Voor alle andere abonnementen:
Toets **61*+32475151516**Aantal seconden# in op je gsm en druk op de beltoets.
Vervang Aantal seconden door de waarde van 5, 10, 15, 20, 25 of 30 om de beltijd te bepalen.
Je kan de beltijd instellen tot een maximum van 30 seconden. Vervang +32475151516 niet door je eigen nummer!
Een voorbeeld:
Toets **61*+32475151516**30# in en druk op de beltoets om oproepen pas na 30 seconden door te schakelen naar je voicemail. Het is normaal dat je een bericht krijgt dat er een doorschakeling geactiveerd werd.
Heb je een Android telefoon en kun je het + teken niet vinden? Dan kun je ook **61*0032475151516**Aantal seconden# intoetsen.
waarschijnlijk een te goedkoop abonnement….
en het is niet 15 sec maar 10 sec
heb 10x een test gedaan en gemeten, altijd precies 10sec..
zal toch eens een andere provider moeten zoeken, die wel wat flexibeler is..
Guy
FYI: als je kiest voor geen “full control” abo dan kan je ook de beltijd verlengen.
dus met full control heb je geen control : contradictorisch ??
Control slaat hier op het dataverbruik (zodat je niet voor onaangename verassingen komt te staan) maar niet op andere instelmogelijkheden….
Met een "klassiek" mobiel abonnement kun je in alle vrijheid bellen, sms'en en surfen in België en in de Europese Unie. Verbruik je meer dan in je abonnement opgenomen is of reis je buiten de EU, dan heb je de mogelijkheid om je maandelijkse bundel te overschrijden. Je wordt dan gefactureerd tegen het tarief dat geldt buiten de bundel. Je kan je verbruik volgen via MyProximus en via sms-meldingen.
Met FullControl, overschrijd je nooit je maandelijkse budget: eens je data is opgebruikt, kan je niet meer surfen. Je kan wel onbeperkt blijven bellen en sms’en. Geen verrassingen meer op je factuur! Dé oplossing voor kids.
Met deze oplossing vermijd je extra bijkomende kosten op diensten zoals speciale telefoonnummers (0900,…), internationale telefoongesprekken, roaming (buiten EU) en diensten van derden.
@guy_przytula Voor Full Control heb je niet de mogelijkheid om de beltijd aan te passen, maar je kan er wel voor kiezen om de voicemail uit te schakelen. Groetjes, Antonella
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.