Mijn webpromo van 1 jaar voor Mobilus Unlimited 5G Premium loopt af op 06/03/2023
Concreet werd via de website Proximus Affinity Program(en) | Proximus gevraagd mij vandaag tussen 15 en 18h terug te laten bellen op mijn vaste lijn voor de activatie van een Affinity korting (alle vereiste gegevens werden via de betrokken website ingevuld)
Ik werd effectief rond 16h45 opgebeld door Proximus maar na het welkombericht en enkele beltonen werd de oproep met bezettoon afgesloten
In principe betekent dit dat de door de call center applicatie aan een operator X toegewezen oproep door de betrokkene niet genomen werd
Gevraagd wordt de nodige stappen te ondernemen om de betrokken Affinity korting vanaf 6/3/23 (en niet eerder of later) effectief te laten toepassen op het betrokken GSMnr
Alle nodige info dienaangaande werd in het vrije veld “ticket” van mijn forum login profiel opgenomen
Er hoeft hiervoor wat mij betreft niet meer te worden gebeld vanuit het call center