waarom kan de beltijd niet worden aangepast naar 30 sec bij een gewone prepaid abonnement?
Waarom moet iemand een duurder abonnement nemen om die te kunnen wijzigen?
Waarom deze vraag?
mijn schoonmoeder zit in een nieuw woonzorgcentrum sedert oktober 2019. Er werd toe beslist dat bij de verhuis geen vaste telefoon meer kon worden aangevraagd maar enkel een GSM.
Er is een groot verschil tussen opnemen met een GSM of met een vaste telefoon. Natuurlijk bestaat er GSM met grote toetsen. Maar dit gaat over oudere die niet zijn opgegroeid met een GSM.
Indien we nu, bijna dagelijks bellen, is dit is een probleem, eerst haar TV stiller zitten, haar vinger in de lucht steken, want wij staan beneden aan het raam en de 15 sec zijn op. Terug bellen lukt niet want ze heeft opgenomen en dus bezet.
Een duurder abonnement zou de oplossing zijn maar wat is ze met die data, niets
waarom kan Proximus dit niet aanpassen bij een prepaid abonnement om dit te wijzigen naar 30 sec?
in Corona tijd konden ze meer beltijd, meer data, gratis films geven maar iemand in een woonzorgcentrum is tot op vandaag nog altijd niet gemakkelijk bereikbaar. Dit wordt mooi voorgesteld dat er meer bezoek is maar bij velen is dit nog niet zo. Enkel van ma tot vr van 13u tot 16u30 en als je zelf moet gaan werken heb je dikke pech.
dus waarom kan dit niet worden gewijzigd rekeninghoudend met de bewoners in een woonzorgcentrum?