@Molkofan Ik heb jouw aanvraag doorgestuurd naar de bevoegde dienst via dossiernummer 50280541. Een dossierbeheerder zal jou de factuur zo snel mogelijk bezorgen. Groetjes, Antonella
Beste,
Ik zou dit ook moeten hebben.
Mvg, vdb2990
@Vdb2990
wil je in je forumprofiel zo veel mogelijk gegevens invullen?
dan kunnen we het nodige doen
Groeten
tina
Ter info: Forum Profiel
klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen, en
> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten
@Vdb2990
Aanvraag is doorgestuurd via dossier 51051967
De dossierbeheerder zal je aanvraag behandelen
Groeten
Tina
@Vdb2990
kan je je mail checken?
collega laat weten dat duplicaat is doorgemaild.
groetjes
Tina
Ik zou dit ook moeten hebben
@Thomasv800
kan je in je forum profiel je klantgegevens aanvullen?
meegeven over welke aankoop het gaat?
Ter info: Forum Profiel
klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen, en
> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten
Groeten,
Tina
@tina.b
Ik heb deze aangepast
Het gaat over een iphone 12 die aangekocht is rond 04/05/2021
Deze was met een abbonement
Mvg
@Thomasv800
aanvraag voor duplicaat werd gedaan
Groetjes
Tina
@Thomasv800
kan je mail checken? collega meldt verzending duplicaat.
groeten
tina
Beste
Hoe bekom ik mijn bewijs van´ aankoop. Heb deze nodig om cashback aan te vragen
@Wuusss
Forummedewerkers van Px komen hier niet langs tijdens het weekend en omdat ze direct aan de slag zouden kunnen, als ze maandag de draad hier terug opnemen, om je hiermee verder te helpen: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.
@Wuusss
kan je ons meer info geven?
waar en hoe heb je een aankoop gedaan?
online? in een shop?
graag zo veel mogelijk gegevens in je profiel
Ter info: Forum Profiel
klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen, en
> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten
groeten
Tina