Vraag

5G andere tariefplan niet uitgevoerd

  • 26 October 2021
  • 2 reacties
  • 24 Bekeken

Reputatie 2
Badge
  • Practitioner
  • 70 reacties

ik heb een  Mobilus Unlimited Premium  5G tarief plan  49,99 euro per maand

zonder beperking van data volume

ik zie dat we voor 5G nog een ander tariefplan hebben

Mobilus Unlimited

onbeperkte data Onbeperkt bellen Onbeperkt sms'en5G35 GB aan volle snelheid in België en EU

Mijn favoriete app:

 zou graag naar dit tariefplan overschakelen  om dat het 7 euro goedkoper is en voor mij meer als voldoende  er word geen gevolg geven aan men  aanvraag online.

kreeg de melding er word aangewerkt  en u ontvangt mail of sms en ik krijg niets

 

klant nr 307254680

 

kan iemand met helpen

Dank u


2 reacties

Als morgen een Proximus forummedewerker hier de draad opneemt zal je zeker hiermee verder geholpen worden.

Reputatie 2
Badge

Ik denk dat het in orde komt

RMYPRXWEB012261168  is ref die juist per e mail heb gekregen

op My proximus is de aanpassing ook gedaan.

en sms gekregen dat men oud tariefplan  niet meer actief is

en het nieuwe geactiveerd

Reageer