Misschien een gekke vraag, maar op sommige telefoons staat ‘Roaming’ standaard uitgeschakeld. Heb je dit nagekeken?
Beste,
Bedankt voor he reactie!
Ik heb data rooming ingeschakeld. Dus heb ik dit zeker nagekeken.
Mvg,
Elhaseen
Moet ook actief staan bij proximus zelf, morgen kunnen de Prox forummedewerkers dit natrekken en daarom best het telefoonnummer in je forumprofiel zetten onder “Ticket” zodat zij weten over welk nummer het gaat.
PS: zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.
NB: Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen.
@husko24 Op 05/05 heb je via de MyProximus app onder andere een blokkering op roaming geactiveerd. Deze kan je best terug uitschakelen. Groetjes, Antonella