Nu werkt het wel. Bedankt voor jullie snelle hulp. Groetjes.
Best inderdaad dat iemand van het proximusforumteam eens je settings bekijkt of alles actief staat, wat ze wel zullen doen vanzodra ze hier de draad opnemen
@Kristel Willems Ik heb het nr eindigent op 17 nagekeken en daar staat een blokkering op voor data in België en het buitenland. Vandaar dat je niet kan surfen. Om deze te laten verwijderen kan je terecht in onze winkel, of na een extra controle van bepaalde gegevens kan dit ook via het forum.
Om te zien of je een nieuwe sim of gsm nodig hebt, kan je best altijd eerst even testen met je sim in een ander toestel. Op die manier kan je al zien of het probleem aan je sim (abonnement) of aan je toestel gelinkt is.
Wat moet ik doen om dit via het forum in orde te zetten? Alvast bedankt voor dit na te zien. Groetjes.
Je kan al beginnen met zoveel mogelijk privégegevens in je forumprofiel plaatsen in één van de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
→ ForumProfiel gegevens invullen/aanvullen
in het vak "Ticket (Privé)" kun je bv nog bijkomende informatie zetten, en als er nog bijkomende info nodig is zullen de prox forummedewerkers je dit wel melden hier
@Kristel Willems De blokkering voor data zal binnen enkele uren verwijderd zijn. Groetjes, Antonella